Bestemamma sa for siden:
Syns det er litt merkelig at de gjør dette når vi vet at disse apene hovedsaklig er frukt og bladspisere....
Bestemamma sa for siden:
Syns det er litt merkelig at de gjør dette når vi vet at disse apene hovedsaklig er frukt og bladspisere....
Greddy sa for siden:
Nå vet vi ikke hva disse såkalte forskerene fòrer apene med heller...
blåbær sa for siden:
Dette må da klassifiseres som dyremishandling!
langaard sa for siden:
Ja i aller høyeste grad! Huff:sint:
kiril sa for siden:
forferdelig :(
Nerthus sa for siden:
ForFERDELIG sak! Blir helt satt ut... enn å mishandle DYR fordi mennesker såkalt "lyver" om sitt inntak...
Hadde en lege en gang - en oppblåst egosak - såkalt spesialist... som jeg var inne hos for chronsen min... og nevnte at jeg hadde spist under 1000 kcal hver dag i to uker (pulverkur) og forsto ikke hvorfor jeg ikke gikk ned i vekt i det hele tatt... Da sa han "ja du har vel ikke talt ALT du har spist da..." Hvorfor er det så vanskelig å forstå og tro på at normalt kosthold og generell kalorirestriksjon ikke fungerer på alle?
nilmor sa for siden:
Det bør jo være mer enn nok av frivillige personer med overvekt, som er villig til å underkaste seg forskning, for å få svar på fedmegåten.
Utfordringene med underrapportering finnes det helt sikkert løsninger for.
Støtter innleggene om å stanse dyreforsøkene.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.