< Tilbake til oversikten

Weekendtur med lavkarboutfordringer

thesa sa for siden:

Hei! Jeg skal snart på weekendtur til noen venner som ikke spiser lavkarbo. Skal prøve å holde meg innenfor rammene, men det kan jo bli vanskelig til tider... Det er fra fredag til mandag. Hvor mye vil det bety om det blir litt sjokolade, kake etc noen av disse dagene? Skal prøve som best å holde meg unna alt sånt, men det kan jo, som sagt, bli litt vanskelig. Kan også bli vanskelig å lage mat som passer min livsstil til alle måltider, da jeg ikke har samme tilgang på kjøkken som her hjemme..

LilleMill sa for siden:

Hvis det er vanskelig å lage helt lavkarbovennlig og annerledes mat enn de andre hadde jeg heller spist litt karbo pga måltidene, og droppet kaker,sjokolade og godis.

ada-emilie sa for siden:

Kan du ikke si ifra om din kostplan da? Det er ikke vanskelig å tilpasse til det. Å spise kaker er da ikke nødvendig. Du kan dessuten få fysiske problemer av det siden kroppen ikke er forberedt på å ta seg av masse karbohydrater.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.