Kalorine sa for siden:
Hvor lang leveringstid må man regne med når man bestiller fra Atkins.com? Hva med lindbergs nettbutikk?
Kalorine sa for siden:
Hvor lang leveringstid må man regne med når man bestiller fra Atkins.com? Hva med lindbergs nettbutikk?
Nille sa for siden:
Jeg fikk mine Atkins varer på døra en uke etter at jeg bestilte. :D
Kalorine sa for siden:
Oj! Hadde det nå ikke vært for den j.... tollen og portoen! Man må jo nesten bestille mye på en gang, og det har jeg ikke råd til for tiden. Vi burde hatt en lav-karbo nettbutikk på denne siden.:D
Forresten, varen kommer jo på døra? Jeg er ikke hjemme om dagen, jeg! Blir de sendt videre til postkontoret da?
Nille sa for siden:
Nei, de legger lapp i postkassa, så må du til speditøren for å hente. DHL eller en av de....
Kalorine sa for siden:
Okei.Takk:)
Helena sa for siden:
På fedon så fikk jeg en regning på det jeg kjøpte og den betalte jeg om ettermiddagen og dagen etter lå pakken i posten,eller kanskje det var to dager etter.Men iallefall med engang du betaler får du det,anbefaler sjokoladen på det sterkeste.Liker godt atkins sjokoladen,men denne var faktisk hakke bedre og 0 net karb! Bare pass på å ikke spis for mye,det gjør vondt nemlig :o
Kalorine sa for siden:
Nå har jeg lagt inn min første bestilling hos Atkins (bare en liten en, 32 barer), håper jeg får det til påske da! :)
Angelina sa for siden:
Nå har jeg også bestilt! Jeg bestilte i går kveld og de hadde trukket pengene i dag. Da er det vel en sjanse for at jeg får dem til påske jeg også? Jeg har kjøpt noen Atkins-barer på Narvesen, men synes ikke de var så grusomt gode. Men som erstatning for andre søtsaker er de helt greie.
Leste litt her på forumet om andres erfaringer med smakene, så jeg bestilte kokosnøtt og peanøttbarer (advantage). Og peanøtt buttercups, men de må nok vente litt, de er vel ikke bra for ketose? Ble 900 kr tilsammen, men de barene varer vel en stund, tillater meg ikke mer enn toppen én om dagen.
Dere andre som har bestilt fra Atkins, hvor lang tid tok det før dere fikk varene etter at pengene var trukket? Fikk alle det så fort som Nille?
HP sa for siden:
Når jeg bestillte nå sist så tok det 7 dager fra bestilling til posten leverte på døren.
Pengene blir reservert på kontoen din nesten med det samme.
Det som tar tid er fortollingen når varene kommer til norge, også posten da. Atkins.com er kjappe, og er det noe på bestillingen din som mangler så sender de det de har, og sender etter det de mangler senere - kostnadsfritt.
Peanut butter cups er knallgode! Anbefaler mint varianten også ;)
Merete sa for siden:
Hei!
Jeg har ikke vært like heldig med atkins... Det gikk 5 uker før jeg fikk produktene mine! Men i går kom de endelig!!!!! Men det er flere karber i noen av produktene, enn de i Norge!!
Alfie sa for siden:
Det var lenge, Merete! Jeg hadde tlf. fra FedEx allerede 2-3 dager etter bestilling. Men kostnader til frakt og toll blir jo betydelige, da! Sukk.
HP sa for siden:
Advantage Chocolate har 5g færre sukkeralkoholer i den amerikanske enn i de norske. ;)
Uansett er det net-carbs som teller når du spiser slike produkter. :)
Kalorine sa for siden:
Tlf fra Fedex? Kan jeg vente meg det? Trodde de kom på døra? Er ikke sikker på om jeg har oppgitt tlfnr jeg..:eek:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.