< Tilbake til oversikten

Hvor får jeg kjøpt Bøklunder og Tuliphamburgere i Sverige?

Timona sa for siden:

Tidligere har jeg handlet pølser fra Bøklunder og hamburgere fra Tulip (med 99% kjøtt) på Maxi mat på svinesund. Nå er begge disse varene utgått fra sortimentet deres, er det noen andre butikker der som har disse varene?

otika sa for siden:

Maxi mat på Nordby hadde sist jeg sjekket,og euro cash pleier å ha noen få typer, bøklunder altså ;) hamburgere aner jeg ikke,trodde ikke det fantes :rolleyes:

Timona sa for siden:

Takker :)
Leste i en gammel tråd her at Rema på svinesund har bøklunder, så skal sjekke der. Jo ,Tulip har hamburgere med 99%kjøtt (heter american burger eller noe), kjempegode så håper jeg finner de igjen.

Timona sa for siden:

Fant bilde av hamburgerne hos Lena Beatrice her :D

otika sa for siden:

Ååååå disse skal jeg se etter neste uke,takk :klem: skal sjekke bøklunder i samma slengen,sist var jeg i Tøckfors og der hadde de noen på maxi mat ,men drar nok til Nordby til uka

Echo sa for siden:

Sist jeg var avgårde fant jeg heller ikke Bøklunder pølsene. Jeg spurte til slutt etter dem på Maxi mat og fikk beskjed om at leverandøren (mulig det var importøren) deres hadde gått konkurs. Han sa også at det var en ny en som skulle starte opp, men at det ville ta noen uker før leveransene kom. DEt er noen uker siden så de burde vel være der nå:D

Timona sa for siden:

Er tibake fra "harrytur" og fant dessverre ikke Bøklunder pølser. Men Rema 1000 på svinesund hadde iallefall Tulip hamburgere ;)

otika sa for siden:

Takk for info,da skal jeg dit :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.