sirib sa for siden:
Veldig fornøyd nå altså! Akkurat vært ute på helgehandel i lavkarboens tegn :-) Til og med samboeren har hengt seg på kostholdet og han er enda mer engasjert enn meg til og med! JEG måtte vente på han i butikken, fordi han skulle sjekke næringsinnnholdet i alle mulige matvarer. Vi får oss begge aha-opplevelser av å lese på etikettene. Hvem kunne skjønne at tacopulver var full av sukker (maltodextrin)?? Det smaker jo salt og "taco"!!
Har planlagt middager og andre måltider og handlet inn alt vi trenger. Kjøleskapet er fylt opp med masse godsaker. Måltidene er stort sett ulike gratenger noe som fungerer best for oss i en hektisk hverdag, og da kan vi lett ta med restene i en boks til lunch dagen etterpå også. Onsdag(den ene dagen vi har god tid) skal jeg prøve en suppe av kokosmelk og karri med fisk og grønnsaker i. Det blir spennende.
Skal også lage musli til å ha i tyrkisk youghurt.
Samboer er forøvrig en ivrig og meget aktiv terrengsyklist som trener ganske mye og er med på en del sykkelritt. Skal bli spennende å se hvordan kostholdet fungerer for han.