< Tilbake til oversikten

Jeg må ha en fryktelig dårlig psyke, hahaha

otika sa for siden:

Før jeg begynte på lavkarbo lå jeg rett ut med fibromyalgi,lavt stoffskifte,nervesmerter i ansiktet og hele magen,utmattelse 24 timer i døgnet,elveblest,dårlig søvn osv osv osv :rolleyes: lista var laaaang for å si det sånn.

Begynte strikt på lavkarbo 3 juledag,men etter kort tid skjeiet jeg ut 1 gang med resultat at jeg ble skikkelig syk,med masse smerter og ble så sliten atte fy.Gikk rett tilbake til lavkabo med beskjed fra bekjente at dette måtte være psykisk :rolleyes: Ja så prøvde jeg igjen da,noen uker etterpå,med samme resultat :( Men da sverget jeg på at dette skulle jeg ALDRI gjøre igjen,helt til forrige Onsdag,for da var vi på møte,jeg hadde vært på farten hele dagen og spist lite,der ble det servert nybakt kringle (pokker ass :mad:) De 2 forrige episodene var plutselig helt glemt (tross alt 6 uker siden,og vi på lavkarbo sliter jo med demens hahahaha)

Jeg tenkte bare at 1 lite stykke ikke kunne ødelegge for vektnedgangen,som har vært fraværende siste 8 ukene og dyttet i meg en liten bit (nydelig ja) Tanken om sykdom var på ferie i syden,så jeg nøyt hver bit.....helt til Fredag :eek: Våknet på morran med sinnsyke nervesmerter i magen og fikk helt panikk her,så for meg at nå kommer alle sykdommer tilbake og jeg er igjen ufør og utslitt på ubestemt tid....I dag er det Lørdag (8 dager senere) jeg har minimalt med smerter,for de har blitt mindre for hver dag,sliten er jeg ennå,men energien er også stigende

Jeg må ha en fryktelig dårlig psyke ,svake svake menneske med munn/skrive diare :veitikke::lol:

Også elsker jeg utrykksikoner :love: Ha en super helg alle sammen

Nerthus sa for siden:

Vi får håpe for din del at du har lært nå og klarer å holde deg unna ;) Jeg kan fint smake på uten å bli dårlig - men jeg tåler ikke mer enn et par dager før det går i vranglås her også...

Jeg har chrons og har så godt som ingen fordøyelsesproblemer på lavkarbokosthold - og det er deilig etter flere år med triste dager på do... ;)

Lava sa for siden:

Skulle ønske min venninne ville begynt med lavkarbo..
grattis til deg! :heia:

(har gitt henne både bøker og linker..)
trist på hennes vegne som ikke vil prøve en gang

Nerthus sa for siden:

Fortell henne om meg... hadde ikke jeg begynt med lavkarbo vet jeg ikke om jeg hadde kunnet fortsette å jobbe en gang... i løpet av 3-4 uker på lavkarbo merket jeg at jeg måtte sjeldnere og sjeldnere på do - og jeg hadde sjeldnere magesmerter. Jeg vet at flere med chrons har forsøkt - men jeg tror de gir opp for tidlig. Jeg ble litt verre de første par ukene - men så stabiliserte det seg...

Jeg er glad jeg ble bedre av lavkarbo - før jeg endte opp med operasjoner og cellegift-medisin... uggh

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.