< Tilbake til oversikten

atkins barer

syl sa for siden:

hei alle sammen,har et spørsmål,nå som disse atkins barene har kommet ble jeg kjempe glad,endelig noe med sjokolade smak til meg også,men nei,jeg reagerer med vektøkning og går rett ut av ketose etter en bar,noen som opplever det samme,?:p masse hilsen syl

Albertine sa for siden:

Mange opplever det samme som deg. Barene bør helst ikke spises når du er i ketose. Nå når du er inne i en kostomleggingsfase, hvorfor ikke ta tak i vanene dine også? Hvorfor må du ha sjokolade? Må du erstatte sjokolade med noe annet? Hvis du er i ketose så har du sannsynligvis blitt kvitt det fysiske suget etter noe søtt, så det er et mentalt sug du kjenner. Gjør noe annet, gå en tur, ta en telefon, så går det raskt over.

Musti sa for siden:

Jepp, kjenner meg helt klart igjen her ja :(
Men, jeg spiser litt av dem da ... kansje en stk. hver 14 dag,- greier liksom ikke la helt være heller siden de er "lovlige" :o

lillemy sa for siden:

Jeg går ikke ut av ketose av en bar, men det ser ut til å stoppe vekttapet. Når jeg må ha noe godt så pisker jeg krem og har i ørlite Heistad sjokolade pudding pulver (lav kalori)

Smaker veldig godt og er mektig.

syl sa for siden:

tusen takk for svar,trodde bare det var min kropp som reagerte sånn.:) har ikke noe vanskelig å holde meg på det lyseste på ketostixen,men reagerte på at jeg reagerte på barene.får bare la dem være,,ikke vanskelig.har gått på denne dietten i 3 år og har det bra,men fått erfare at skeier jeg ut så er det rett opp igjen,er vel laget sånn,så nå har jeg gått opp siden jul så jeg får bare stå på.bor forresten rett i ketolyse paradis arendal med pølser og alt,fra syl

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.