jeg har som mål og skulle gå ned 10 kg innen første juni.har tidligere brukt easy life pulver og joda man går ned,men guri hvor sulten og uopplagt man blir.noen som har tips til de forskjellige måltidene jeg bør spise?er jo så kresen......
Hei,
Nå sier ikke du noe om hvor på lavkarboskalaen har tenkt å legge deg og hva slags mat du faktisk liker, du, så litt vanskelig og komme med noen råd og tips… bortsett fra at du kan ta deg en tur inn på denne tråden, der du finner mange linker til ulike tråder for inspirasjon i matveien på lavkarbo. . Til alle nybegynnere på lavkarbo…
Mitt beste tips er å lese her inne. Vi vet jo ikke hva slags mat du liker og hva som kan passe for deg :)
Første juni er litt over elleve uker til, så det er mulig, men det er ingen kostholdsfilosofier som kan garantere antall kg mistet. Dessverre.
her kan du lese om forskjellige filosofier, og se hva som passer for deg :)
Selv følger jeg optimal ernæring og trives med det. Ketolyse er også relativt enkelt og greit :)
Det er viktig å lese en bok om det man velger. for å få god nok info. sjekke med ditt bibliotek hva de har :)
takker for svar har egentlig lest masse her inne.men er litt redd for og begynne og spise noe og ende opp med og gå opp i vekt.tenkte ketolyse/lchf. liker ikke fisk,blomkål,brokkoli,tomat,cc(men kan kanskje bruke det i matrett viss jeg ikke kjenner smaken og konsistensen.jegg er 166 høy og veier 81 kg så det er jo noen kiloer som må av de 10 blir bare halveis men er en bra begynnelse.
så må jeg jo også ha noe som barna også kan spise slik at vi ikke må lage to middager,og da er jo faren kanskje at de går opp i vekt viss de for eks har brød ell ris til maten?
Jeg likte heller ikke blomkål og brokkoli før lchf, men i blomkålmos og brokkolimos smaker det bare digg :D sålenge du har nok smør, smøreost og fløte i ;)
Hvis du ikke er så glad i grønt, så burde skaldeman passe? Les litt om det her inne og se hva du synes :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.