< Tilbake til oversikten

"Hvor får man tak i?"-tråden

Ashley sa for siden:

Er jo mange så lurer hvor man får tak i alle disse forskjellige matvarene. Spesielt til bake oppskiftene, så her er en tråd der alle kan spørr så mye de vil og mest sannsynlig få et raskt svar:D

hvor får man tak i JBK?

TigerTove sa for siden:

Vil tro at du får det i de fleste helsekostbutikker :)

Furine sa for siden:

Den tråden finst eigentleg allereie, her

Jbkm får ein på helsekost.

Imp sa for siden:

....

Kitt sa for siden:

"Jeg lurer på...."- tråden handler jo om absolutt alt! En tråd om lavkarbo- varer er jo noe helt annet!:p

Furine sa for siden:

Fair enough, eg tenkte meir på det som vart skrive om å få raskt svar. Og det får ein vanlegvis i den tråden.:p

Kitt sa for siden:

Ser den, men tråden er så laaaang og så lite oversiktelig om man vil søke opp noe i sted for å spørre om noe som har blitt spurt om tusenvis av ganger før!:D:eek:;)

Furine sa for siden:

Ser den også, men det er jo lov til å spørje om det ein vil der, når ein vil! ;)

Eg skulle vel ha bytta ut eigentleg med på ein måte. Hadde eg blitt mindre arrestert då? :lol:

Kitt sa for siden:

Mener ikke å arrestere noen for noe, jeg! :eek:
Bare påpekte at denne tråden(om lavkarbo- varer) ikke er det samme som den andre tråden(om alt mulig)......
For det er den ikke, altså!;)

Men nå skal jeg gi meg og heller finne sengen! Natta!:sove:

Furine sa for siden:

Amen! :lol: God natt! Som sagt, eg hengde meg opp i delen med raskt svar.

Men no er kuppinga av tråden hermed avslutta! ;)

lifejack sa for siden:

Synes det var en god idé med en slik tråd, jeg:ja:

Eller du kan kjøpe det på apoteket... Men da heter det visst Nestargel:)

Furine sa for siden:

Ideen var kjempefin! :ja: Som sagt, det var berre eg som hengde meg opp i den delen med å få svar raskt. :) Beklager det.

lifejack sa for siden:

Hehe, kommentaren min var på ingen måte ment som underliggende kritikk av ditt innlegg eller noe, altså!!! Bare ønsket å rose TS for fint initiativ:D

tiger2010 sa for siden:

Hvor får en tak i atkinsbarer og atkinspasta i Ålesund? Kjipt utvalg her..

Aline sa for siden:

atkinsbarer har de som regel på meny og lignende butikker med stort utvalg. Jeg har ikke noe peiling på Ålesundbutikkene...
Atkinspasta har jeg ikke sett i Bergen. (har ikke sett etter det heller)

tiger2010 sa for siden:

Atkins pasta har de på kinsarvik butikkene i bergen :) de har bare den kjedelige chocolate decadense på dagligvarebutikkene her..

Aline sa for siden:

Kjedelig! Jeg kan jo sende til deg :)

tiger2010 sa for siden:

Takk for tilbudet, men jeg er bare i ålesund en kort periode, jeg hadde bare lyst på noe snask her og nå :)

tkh sa for siden:

Er ikke i Ålesund, men her har plutselig både Kiwi og Rema 1000 også fått inn Atkinsbarene, så kanskje noen av disse butikkene har begynte å føre flere steder i landet.

SusanG sa for siden:

Spar på Eidsneset like utenfor ålesund har atkinsbarer, en veldig god en også ;) Kansje andre spar butikker i området også har de, det står sammen med kosttilskudd. Og Rema har en veldig god sukkerfri sjokolade, og på helsekosten på moa har de mange veldig gode sukkerfrie sjokolader.

SusanG sa for siden:

Tipser om denne nettbutikken som hadde mye fint:

• Steviapulver
  • Kakaosmør
  • Kakaopulver
  • Yakon sirup
  • Agavesirup
  • Avocado olje (endelig funnet den...jippi!)
  • Superfood og kosttilskudd
  • Økologisk dyrkede frø, bønner linser (for dem som bruker slikt)
  • Masse fine frø til å lage spirer av!!!

Lissi80 sa for siden:

Kan ikke noen som kan klistre en oversikt øverst på siden her da med hvor man får tak i det man trenger? Så slipper man å bla gjennom tråden hver gang :)

Eks:

JBKM (johannesbrødkjernemel) : Helsekost
Mandelmel: Helsekost
Soyamel: helsekost og i dagligvarebutikker i sverige

osv..

Det meste av "bakevarer" får en jo i helsekost eller i nettbutikker :) Jeg har begynt å handle en del på Iherb og kan anbefale det :) Men kunne dog trengt en oversikt over hva som kan lønne seg å handle der som er "det samme" som man kjøper på helsekost her ;)

F.eks: hva tilsvarer sukrin på Iherb? Hva tiklsvarer mandelmel, kokosmel osv...

tiger2010 sa for siden:

Takk for tipset! :)

tkh sa for siden:

Iherb oversikt og erstatningsprodukter:

monja sa for siden:

Hvor får dere tak i vaniljepulver?

tkh sa for siden:

Jeg har kjøpt hos GojiKing, er en del billigere enn det du får kjøpt i helsekosten.

Ellers får du kjøpt det i de de fleste helsekostbutikker, ellers har de en type på Lavkarbo-torget.

monja sa for siden:

Tusen takk. De hadde det ikke på helsekosten her så jeg måtte bare spørre om andre alternativer :)

Kitt sa for siden:

Kjøpte det på nærmeste Sunkost!:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.