Dere får bare tilgi meg, men i dag føler jeg rett og slett litt for å skryte av meg selv!
For bare et lite halvår siden kutta jeg vekk karbohydratene cold turkey, og nå sitter jeg her, med 25 kilo mindre! Helt ufattelig. For første gang på mange år kan jeg nå gå inn i en klesbutikk og prøve bukser, i den vanlige avdelingen! Prøvde to forleden dag, og begge passet. Dette kan bli dyrt :p
Og folk har virkelig begynt å kommentere det. Herlig. For første gang nyter jeg at folk kommenterer vekten min. (hvem liker kommentarer på sånt, når vekten bare går opp...)
Det er fortsatt mange kilo å miste til vi reiser til London (belønningen når vi er i mål), men nå føler jeg faktisk at det er oppnåelig! Og tenk så herlig det skal bli å svi av alle pengene på klær, klær og mere klær! Vi setter av penger hver måned, så om ikke annet - dess lenger tid det tar, dess mer penger å svi av :p
Tusen takk for gode kommentarer alle sammen! Det varmer virkelig. Tenk at jeg og min kjære nesten har gått ned 50 kg siden september. (nøyaktig et halvt år i dag - begynte 13. september):D
Og nå har vi nok en belønning som venter langt der framme - om halvannet år skal vi gifte oss :love:
Blir så glad for alle gratulasjonene her inne. Å skryte av meg selv ligger ikke helt til min natur, så godt å få slike tilbakemeldinger når jeg faktisk gjør det :)
Tusen hjertelig takk! Hehe, det har gått så langt at jeg nesten blir litt fornærmet når folk ikke kommenterer det. Selvfølgelig litt avhengig av hvem det gjelder ;)
Gratulerer :)
Du har vært super flink.
Bare skryt i vei du ;) det har du fortjent :heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.