< Tilbake til oversikten

Frustrert

otika sa for siden:

Har blåse ut frustrasjon dagen i dag (mensen ja :mad:)

Følger jo mange tråder på dette forumet og ofte de som begynte på ketolyse/lavkarbo 1 Januar,blir så frustrert når folk klager over liten vektnedgang på disse 8 ukene,når de har gått ned 5-6 kilo og har jevn vektnedgang uke etter uke etter uke :confused: Ja jeg veit at det er teit å henge seg opp i dette,men jeg har gått ned 2 kilo de første 2 ukene,men siste 8 ukene har jeg stått dønn stille, har ikke krympa annet enn 1 cm heller og det er nok feilmåling :rolleyes:

Egentlig stresser jeg ikke med dette fordi jeg har blitt i knallform,men jeg må innrømme at jeg faktisk er misunnelig :nedfor: og syns at noen er litt utakknemlige

Ja jeg veit at jeg ikke trenger å lese disse innleggene og bla bla bla,men liker jo å følge med også,selv om jeg ikke gidder å legge inn tallene mine hver uke eller hver mnd for den saks skyld

For de som vil kritisere dette innlegget kan ta seg en pc pause :D
Dette er bare en stakkars meg som sitter her og sturer litt,men jeg fryser ikke da ,og klærne mine passer godt ENNÅ

Smyger meg pent ut igjen og håper alle får en bedre dag enn min :liste:

Bøtt sa for siden:

:klem:
Det kommer seg nok skal du se:)

Furine sa for siden:

Det er lov til å vere frustrert innimellom! Det går ikkje kjapt her heller for å seie det slik, og eg har halde på med lavkarbo i snart 2 år. Fint å kunne spy ut litt her inne, ikkj sant?

Du seier du har blitt i knallform, altså trenar du? Då skal du ikkje sjå vekk frå at du har bygd musklar som har erstatta feitt, og dei veg jo meir, ikkje sant?

Ynskjer deg ein bra dag, rett og slett! :blomster:

otika sa for siden:

Godt å få ut litt :D nei jeg trener ikke,men har blitt frisk av fibro og endel andre plager,og har gått fra å være nesten sengeliggende i flere år til å klare hus,3 unger,katt,hund,fisk og gubbe som jobber skift,og har ganske mye energi, derfor litt flaut å syte sånn men men

Tusen takk for trøsten jenter :love:

Engledans sa for siden:

Det går seg nok til skal du se. Har en litt frustrert dag jeg og i dag.
Misunner deg energien, min er på lavnivå, håper på mer energi av kuren.
Det er alltid godt å få blåst ut litt når en er frustrert.

arnakristin sa for siden:

Hei,
Det er desverre ikke uvanlig at vi som sliter med sykdom og skader sliter litt med å gå ned i vekt. Det er ikke bare mentalt stress som er en partystopper, sykdom og skader er stressfaktorer for kroppen…

otika sa for siden:

Sikkert sant dette ja,og så har jeg lavt stoffskifte,men ikke medisinert lenger og regner med det er noe av grunnen :) spiser jo riktig og er ganske dreven på dette nå,levde jo nesten hele fjor på lavkarbo,men da gikk jeg ned 10 kilo,nå er det bare helt stopp....må bare holde ut og ha tålmodighet ;)

Furine sa for siden:

Åh! Ingenting er jo betre enn det, at du har blitt så bra! :heia: Det er lov å ha dagar då det buttar litt imot. I morgon er ein ny dag! ;)

Nerthus sa for siden:

:klem: - det kommer bedre dager ;)

otika sa for siden:

I dag ble det en myyyye bedre dag :) vekta mi har liggi på 72.6 siste 8 ukene og det er mange uker siden den var rundt 71,men i dag var jeg faktisk 71.3 :w00t: så nå håper jeg bare den går pent nedover .

Gubben raste ned fra 128 til 122 i samme periode,men også stått stille i 5-6 uker,men i dag var han 119.8 og sååååå happy :love: ,han spiser litt mere karbo enn meg,men vi har droppa fløte og minimert på kunstig søtning samtidig,håper vi blir mindre før sommeren .En flott dag i dag :klem:hææææææppppyyyy

Anos sa for siden:

Jeg forstår godt at du blir frustrert og provosert, men jeg forstår også de som klager over lite vektnedgang selvom de har tatt av forholdsvis mye per mnd. Vi er nok bare litt utålmodig, hvem ville ikke vært -30 kg over natten :D

Lykke til videre med vektnedgang!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.