jeg er helt stiv i nakken og har vondt i skuldrene og hodet. mest bak i hodet. har hatt det i over en uke nå. til å begynne med trodde jeg bare at jeg hadde ligget i en dum sovestilling og blitt stiv, men det går jo ikke over så da er det nok noe annet.
er det noen som vet om det kan skyldes mangel på vitamineer eller noe? jeg tar ikke ketolyse kosttilskuddene, men tar vanlig multivitamin fra helsekosten samt magnesium og omega3.
Jeg er ikke sikker på om mitt svar er fornuftig,men jeg tok magnesium jeg hadde kjøpt på apotek,har byttet nå til ketolysemagnesiumen,fordi jeg har fått inntrykk av at det er den jeg helst bør bruke siden den inneholder forskjellig sammensatt magnesium (?) siden vi alle er forskjellige. Jeg føler en liten bedring selv.. Men vet som sagt ikke om dette er et fornuftig svar og gi deg,jeg ville bare svare:)
takk for svar:)
jeg dro til legen i dag og fikk tatt en hel haug med prøver på vitaminer, mineraler og kolesterol. så da blir det spennende å se hva svaret blir. (kolesterol tok jeg bare for morroskyld, for det er så mange som mener jeg får for høyt kolesterol av å spise så mye fett. tipper jeg ligger på normalen der, jeg;))
Interessant spm, dette har jeg hatt også denne uken. Stiv nakke, vonde skuldre og hodepine. I tillegg har jeg verket nedover ryggraden. Venter spent på å se om det kan ha noe med vitamin/mineral mangler. God bedring :)
Prøvd å ta av bhen? Jeg blir nemlig slik fra tid til annen av enkelte av bhene mine...det eneste som hjelper er å være bhfri, og det hjelper ekstra å ha en snill mann som kan kna litt vonde skuldre.
sjelden jeg bruker bh, og det er flax for jeg har ingen mann ;) men det hender jeg får dattera mi til å gå litt fram og tilbake på ryggen min.
og- ja. spendt på prøvene, jeg også. får sikkert ikke noe svar før på tirsdag, men skal si fra om resultatene så fort jeg får dem :)
Men da skulle det vel ikke vare i ukevis? Jeg er i kjempefin form, bortsett fra det med nakke/skuldre og hode.
Tok magnesium i sta, og syns allerede hodet føles lettere :)
da har jeg fått svar på prøvene. alle vitaminer og mineraler var bra bortsett fra for høyt jernlager. og så ble jeg veldig overrasket da jeg hadde for høyt kolesterol:eek: men legen min er for lavkarbokostholdet mitt og mente jeg kunne fortsette med det:) vi ble enige om at jeg ikke trengte å ta piller for det, og at jeg skulle ta nye prøver om noen mnd.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.