Hei ;)
Jeg ønsker prøve Eurodiet. Men lurer på om jeg kan få fastlegen til å følge meg opp på dette?
Har ringt Eurodiet/Fedon klinikken og de henviste til en annen klinikk i mitt nærområde som driver med dette. Men det er dyrt! 1500 kr for forste konsultasjon + prøver osv.
Produktene i seg selv koster vel også en del.
Hva gjør jeg?
Samt hva slags prøver må legen ta før jeg kan bestille selv? produktene?
Trenger jo uansett veiledning med hvordan dette fungerer på kroppen, og hjernen, trening osv.
Takker for svar.
Nei, fastlegen din kan ikke skaffe deg Eurodiett hvis ikke h*n er ansatt i Lindbergsystemet. De har egne leger som skriver ut resept på hvor mange måltider du får kjøpe. Du får ikke kjøpe pulveret uten denne resepten som du må sende inn ved bestilling av maten/pulveret.
Jeg har fått eurodiet gjennom min fastlege, og det er han som følger meg opp. Men det er ikke alle fastleger som er kurset på opplegget, og det må de være. Så det kommer helt an på hvilken lege du har.
Min lege var ikke kurset heller;) Jeg gikk til ham med et utklipp av ED fra et ukeblad og han hadde aldri hørt om det. Han kontaktet Lindberg og fikk tilsendt noen brosjyrer og deretter var jeg igang:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.