< Tilbake til oversikten

Mensenspørsmål ...

Rianna sa for siden:

Jah, ikke det minst flaue å spørre om...men men...og vet ikke om dette er rette plassen på forumet å spør heller.

Jeg går på p-ring. Tar den ut hver 3. uke, torsdager. Får mensen følgende mandag. Denne gangen kom den på lørdagen, og igår blødde jeg veldig...og var rett og slett i elendig form.

Er dette vanlig? Noe som vil gå seg til? Er det noe jeg bør sjekke hos legen?

Jeg har nesten angst for at det skal bli som på EasyLife...mensen i 9 uker!!!

Bøtt sa for siden:

I starten på ketolyse så blødde jeg i nærmere 3 uker i strekk,hadde mye tull med mensen i førsten.Men nå har den stabilisert seg til vanlig igjen.Mange opplever blødninger også på p-sprøyten når de går på lavkarbo.Det er noe som skjer hormonelt.Men hvorfor er det vel ingen som har hatt et greit svar på ,er mange diskusjoner ang.dette her inne:)

Bøtt sa for siden:

Håper du slipper å gå å blø i ukesvis:)

Rianna sa for siden:

Det håper virkelig jeg og...for jeg ble så slapp sist. Og vekta gikk veldig tregt ned i forhold til andre på kurset.

Husmor27 sa for siden:

Jeg fikk mensen fredag og var ferdig søndag. Den kom som forventa , men var kortere enn vanlig.. Pleier å være rundt 4-5 dager , så er spent på neste runde :ja:

Kan erindre at jeg hadde 3-4 dager i ungdommen før jeg fikk unger. Kanskje kroppen min stiller seg inn på det igjen:confused:

Bindi sa for siden:

Jeg har vanligvis mensen i 3 max 4 dager. Nå sist hadde jeg den 8-9 dager.
Jeg er usikker på om det har noen sammheng med at jeg utsatt mensen de siste gangen (skjedde ikke forrige mnd) eller om det er lavkarbo som har skyllen.

Heaven sa for siden:

Jeg har fått 3-4dager lengre blædninger og ikke minst også kraftigere. Det etter lavkarbostart. Utrolig plagsomt

Sol-Angelica sa for siden:

Skriver det samme her som i ett annet innlegg her, jeg har snart gått i tre mnd med blødninger. Skikkelig irriterende. Men det var ikke likt da jeg gikk på lk i fjor.

Ashley sa for siden:

Nei uffda:( merker selv at mensen har vart altfor lenge, nærmer seg 1 mnd nå. når går dette over?

Mithila sa for siden:

Jepp, skriver under på den! har blødd sidan slutten av januar! IKKJE kjekt! Lurer også på kva tid det gir seg!

Sol-Angelica sa for siden:

Jeg har startet på runde 2 av pringen nå (byttet prevensjon fra minipillen pga jeg trodde blødningene kom av den) i dag og er spendt på å se hvordan denne runden blir. Håper det gir seg snart hvertfall. Er møkk lei av å gå slik.

Rianna sa for siden:

Jeg har hatt 2 små 2-dagers blødninger...og nr 3 nå...og dette føles virkelig som mensen i tillegg :( Ringen skal ut til Torsdag, så mensen er ikke forventet før tidligst Lørdag....

:mad:

Heaven sa for siden:

Sist mnd fikk jeg mellomblødning og nå fikk jeg mensen 1 uker stopp.. Kjempegøy

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.