Må bare juble litt!!! Jeg har snart 2 års jubileum på lavkarbo (siste runde) og vektnedgangen har gått trått. Gikk ned 9-10 kg fram til jul og sto bom fast, og gikk gjerne opp og ned ett par kg.
Siden jul har jeg trimmet 2 ganger i uka og kjørt tilnærmet skademan fakir, nesten bare kjøtt og fett og litt fløte og ENDELIG går jeg ned igjen!! 4,5 kg på 2 mnd :-D JIIIIPPPIIIII :-D :-D (ok, har hatt litt rødvin også;-))
Hei
Jeg laget i dag hans kjøttkake. Jeg brukte svinekjøttdeig med fløte, oliven, feta og fløte. Helt nydelig, men fy så mettende det var. Jeg forstår hvorfor han sa at at han kunne leve på det og at han spiste en slik hver 4-5 time.
Jeg hadde aldri trodd det gikk ann å gå så fort ned i vekt på hans oppskrifter. Kiloene renner jo av.
Hva spiser dere til frokost, lunsj og middag på fakir-dietten?
Spiser dere overhodet ingen grønnsaker, og hva med egg kan man spise det - inneholder jo litt karbo?
Kan skrive under på at dette virker ja! Etter stillstand på 4-5 mnd begynte vekta å rikke seg nedover etter jeg innførte dette regimet!
Min matdag kan være f. eks slik:
Frokost: 2 stekte egg med MASSE smør
Lunch: 2 kokte egg med majones, eller hjemmelaged karbonade
Middag: Biff, koteletter, laks, kylling osv med avocado og championg sstekt i masse smør
Kvelds: litt pålegg, kanskje et kokt egg
Som du ser spiser jeg egg.....det blir jo egentlig ikke mye karber utav det...
Jeg følger Skaldeman sin 25+, jeg.
Og det funker veldig, veldig bra:)
Akkurat NÅ går det litt sakte, men det gjør meg ikke noe.
Spiser jo god mat, holder meg mett lenge, ingen leddsmerter, hodepine eller halsbrann!
Men egentlig er jeg vel litt mellom 50+ og 25+, når jeg tenker meg om x)
Hva har du kuttet ut som du pleide å spise før jul, da, Nonta?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.