< Tilbake til oversikten

Hvor mye karbohydrater er det i nypete?

Maylinn26 sa for siden:

Jeg er svært glad i nypete, men finner ingen informasjon på nettet om nærings innhold, i hverfall ingenting annet enn at det er fullt av c vitaminer..

Så er det noen der ute som kan hjelpe meg? Hvor mye karbohydrat er det egentlig i nypete?

otika sa for siden:

Jeg aner ikke dessverre,men noen av guruene her inne har sagt man bare kan helle innpå med te,så da gjør jeg det :D

Charlott sa for siden:

Så lenge dere ikke har planer om å spise teposene er det igrunn bare å drikke ja ;)

Maylinn26 sa for siden:

Hehe, nei jeg har ingen plan om å spise posene:) Men syns det hadde vært veldig greit å funnet ut hvor mye en kopp inneholder, sånn for det totale regnestykke:)

ada-emilie sa for siden:

Jeg tenker at nypete -poser gir fra seg lite, men du vet det finnes, eller fantes?nypeekstrakt man kunne ta en teskje av og helle vann over. Den er det nok mer i.
Men jeg er nysgjerrig på svaret selv. Jeg synes dog ikke det smaker så godt, men kanskje som iste?

otika sa for siden:

Iste ja,nammi nammi :p skal jeg jaggu prøve i dag,siden jeg har nypete her

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.