< Tilbake til oversikten

Liste over lavkarboprodukter?

Freekazoid sa for siden:

Finnes det ei liste over masse lavkarbo produkter?
Har lyst å prøve dette.
Eg er 176cm, 93 kg, og vil ned i 80-85 til sommeren.

Nerthus sa for siden:

Forstår ikke helt hva du mener - er det ferdigprodukter du tenker på?

Her er er info om lavkarbo på 3 minutter siden det kan se ut som du mangler litt kunnskap om lavkarbo?

:)

Freekazoid sa for siden:

ei liste der eg kan lese av når eg feks skal handle.
eller kan vel bare lese på varen, og bare kjøpe det med lite eller ingen karbohydrater. holde meg unna poteter, brød og pasta?

Engledans sa for siden:

Hvis du ser på matvaretabellen på forsiden, ser du hva slags matvarer som har mye karbohydrater, og hvem som har lite.
Lowcarb butikken på Flisa, har et kjekt hefte med fargekoder på mat du kan spise ofte, innimellom og ikke (tror jeg, jeg så ikke så kjempenøye) Du kan jo kontakte de og høre om de sender.

Nerthus sa for siden:

Les pdf'en jeg linket til i innlegget mitt så ser du enkelt hva du kan kjøpe og ikke kjøpe av lavkarbo-vennlig mat :) Hold deg til maks 5 gram karbo pr 100 gram i matvarer i butikken (som feks tacosaus). Samme type produkt kan ha forskjellig innhold av karbo, men det lærer du etterhvert. Søk også opp produktet på forumet så har vi gjerne diskutert temaet tidligere ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.