< Tilbake til oversikten

Grønnsaksretter og -tilbehør til middag (samletråd)

Hønemari sa for siden:

Du store allverden - hva mer kan en ønske seg av oppskrifter og ideer til "poteterstattere"!! Fantastisk info - akkurat det jeg ønsket meg! :D

tulla123 sa for siden:

WOW for en fantastisk tråd :eek:
Tuuuuusen takk :D :D :D

Idarull sa for siden:

Fy flate for en tråd! Denne skal lagres. Tusen takk! Burde nesten linkes til denne tråden i en av nybegynner-trådene siden det er vanskelig å tenke når man er fersk og helt grønn.

Kanskje sa for siden:

Prøvde meg på stekte aubergine skiver i dag, men det ble ikke godt.:(

Jeg saltet og pepret dem, og stekte dem i smør, og trodde de skulle bli sprø, litt sånn som chips - men de ble helt slappe og vasstrukkne. Og smakte bare fett. :eek: Skal resultatet bli sånn :confused:

Kitt sa for siden:

Først må du salte dem og la dem ligge på benken en times tid og trekke ut vann. Så må du skylle av saltet og vannet før du tørker dem god på kjøkkenpapir. SÅ kan de saltes og pepres og stekes på høy varme! Må være veldig tynne for å bli sprø, da!

Kanskje sa for siden:

Ok, jeg gjorde helt feil jeg da. Hadde vel 5-6 mm tykke skiver, og saltet og pepret og stekte med en gang.

:)

aslaug sa for siden:

Super tråd!!:D:D

kristine89 sa for siden:

Hva har skjedd med denne? :confused:

Moogie sa for siden:

Ja, det er et godt spørsmål. Hvor blei det av alle de fantastiske ideene?

sonjaera sa for siden:

Denne tråden var veldig amputert siden sist jeg så den. Hva har skjedd?

nellie sa for siden:

Hun som lagde den syntes ikke den kunne stå når hun ikke var her lenger. Veldig kjedelig.

sonjaera sa for siden:

Jøss, kan det gjøre noe da? Gjøre seg viktig eller noe kanskje?

nellie sa for siden:

Aner ikke. Da må man ut og lete på oppskriftsdelen.:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.