< Tilbake til oversikten

Kan man gå ned på dette?

ivrig sa for siden:

Prøvde oss på ketolyse før jul, og det funket ganske bra:) Så brakk jeg armen og orket ikke alt "matlagingsstyret". Så siden desember har jeg gått opp 1-2 kg.

Men vurderer å prøve meg på noe av dette:

Kutte brød, ris, pasta, rent sukker.

Spiser nå:

Bla:
Agurk,paprika, cherrytomat, salat, kidney bønner, butterbeans, linser, selleri, blomkål, brokkoli, bittelitt gulrot, spinat, vårløk, løk, hvitløk

Koteletter, kyllingvinger, kjøttdeig, pølser (med så lite karbo som mulig), litt spekemat, bacon

Egg i alle former

Lavkarbobrød, bittelitt fiberrik, litt nøtter

Ost i mange former, makrell i tomat, peppermakrell, røket laks, laks i boks, Torsk, laks, makrell i tomat, fikskekaker med minst mulig karbo (rema),

Smør, fløte, rømme, cc, cf,

Bittelitt honningmelon, bær og eple.

Kan man gå ned på dette?

Ashley sa for siden:

ville droppet eple de første ukene, men melon og bær er ok. har forholdsvis samme karb innhold:) går du på ketolyse/skalderman?
da er IKKE fiberbrød inkludert, det inneholder masse stivelse og karber. det kan spolere hele ketosen din om du skeier ut med de for ofte.

Gracella sa for siden:

Litt Lindbergsk, kanskje?? Fullt mulig å gå ned på dette, men jeg ville ha lest meg opp på en filosofi som passer til meg - hvis jeg var deg ;).
Du har f.eks bønner og epler, det er Lindberg.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.