For dere som går på lavkarbo diett, hvor mye trener dere? Går dere tur noen dager i uken, eller går dere på treningsstudio? Hva slags trenings opplegg har dere?
Jeg synes bare det er helt utrolig at så mange har gått ned så utrolig mange kg ved bare å omlegge kosten. Regner med de fleste av dere trener i tillegg? eller kan rett kosthold virkelig gjøre så mye?:)
Hei
Jeg personlig trener 3-4 ganger i uken på treningsstudio.treningen fungerer bra og har mye overskudd Selv etter 1 time med hard kardio trening. Trener en del vekter men prøver å holde meg til lavevekte og fler rep. Er på dietten som kommer fra spisdegslank.no holdt på 1 mnd, denne inneholder ca 20g karbs pr dag og er i ketose.
Jeg trener 2 ganger i uken:)
Mandager er jeg på corebar og hopper opp og ned som en tulling etc.
Lørdager shaker jeg løs med zumba:)
Kunne sikkert trent mer, men det er de to treningsformene jeg virkelig liker og blir glad av å holde på med.
Jeg vil ikke trene noe jeg ikke synes er noe hyggelig.
Jeg er blant de som går ned uten trening...
Sambo var borte med hundene noen dager og i løpet av snaut 3 dager gikk jeg ned drøyt 2 kg, spiste som vanlig, men gikk ikke tur de dagene.... :)
Vanligvis går jeg 1-3 t pr dag, harn hund så mån ;)
Som regel 5 ganger i uka. Kommer ann på uka..
Balanserer mellom styrketrening, noen saltimer og rideturer på min firbeinte venn.
Etterhvert kommer jeg til å gå over til bare med rideturer da jeg har sagt opp mitt treningskort pga tidsbrist.
Forsøker å trene hjemme istedenfor og da blir det vanlige styrkeøvelser. Blir det ridning 5 ganger i uka og trening hjemme.
flate så flinke folk da.
jeg må virkelig skjerpe meg.
får ikke kommet meg noe på treningsstudio el ut på tur er mye alene med barna og de gidder jo ikke gå:(
men har zumba video som jeg var flink med i starten.
får ta opp den tråden tenker jeg:)
tar det når ungene er i seng,da senker roen seg og mor kan få litt tid alene.
Hverken jeg eller Otika gubben trener,men vi går ned,ikke fort men det er ned.
Har ikke funnet noen treningsformer vi liker,annet enn å løfte kaffekoppen og skravle :lol: ja også går vi til bilen hver dag (med overdrivelse er det ihvertfall 300 meter)
Når vi blir tynne skal vi være flinke ,trur jeg :D
Jeg trener 3-6 ganger i uka. Styrke 3 ganger kjører programmet til TechNutrition RYP. Ellers blir det spinning og en eller to joggeturer. + evt. turer. Enten alene eller med venner.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.