< Tilbake til oversikten

Hva telles?

Engledans sa for siden:

Da jeg gkk på ketolyse i 2009, telte jeg kun karber, og det gikk forsåvidt gerit nok det. denne helga sitter jeg og leser for å starte på mandag. Men leser om for mye og for lite proteiner også. Skal de telles? Det blir jo reine rakettforskninga tilslutt.....
Hvordan gjør dere dette lettvint i hverdagen egentlig? jeg skrev opp hva jeg åt og regna karber i en bok, og syns det var mer enn nok. Ble tilslutt så lei av å veie maten og regne det ut, det var nok en av grunnene til at jeg slutta og.
Så hva telles, og hvordan gjør en det lettvint i hverdagen?

Charlott sa for siden:

Tell karber og følg med litt så du får i deg nok fett holder i starten :)

Stopper vektnedgangen etterhvert kan du heller kikke litt på resten da :)

Men, om du legger inn det du spiser i feks diett.no i starten ser du alt av både karber, fett og proteiner. Tar ikke så lang tid før det "sitter i fingrene" :D

Lykke til!

Engledans sa for siden:

Jeg titta på den diett. no, men skjønte ikke hvordan den skulle brukes. Tror jeg må ta en titt til.:o

Charlott sa for siden:

Titt og prøveklikk litt så gir systemet der plutselig mening :D

Om du ikke finner ut av det er det bare å si fra så får du garantert en innføring :)

Engledans sa for siden:

Registrerte meg nå, og da dukka det mer opp. Jeg må forske litt på denne siden. Finnes det noen link her inne med tips og triks til den siden?

Modezty sa for siden:

Jeg legger inn på mylog.no i en periode nå, for å få litt bedre oversikt over fordelingen.

Ellers tar jeg mye på øyemål, og kontrollveier i ny og ne for å sjekke at ikke øyemålet mitt er helt feil. Det ser man jo fort om man går ned eller ikke, går man ned er det greit - ellers sjekker man litt ekstra :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.