Trj sa for siden:
Hvordan legger jeg til link til min journal i signaturen min ? Altså f. eks. Min journal (uten hele adressen)?
Og - er det mulig å stille inn frakoblingstiden, synes jeg må logge meg inn i ett sett.. :)
Trj sa for siden:
Hvordan legger jeg til link til min journal i signaturen min ? Altså f. eks. Min journal (uten hele adressen)?
Og - er det mulig å stille inn frakoblingstiden, synes jeg må logge meg inn i ett sett.. :)
Furine sa for siden:
Gå inn i kontrollpanelet og gå til endre signatur. Skriv min journal i feltet, marker orda og klikk på "sett inn lenke" og legg til linken du vil ha, for så å lagre.
Du kan legge i ei hake i "husk meg" i det du logger deg på forumet, då slepp du å logge på heile tida.
Trj sa for siden:
Hjertelig takk !
Men... hvor finner jeg "sett inn lenke" ? Ikke ved å høyreklikke...
Furine sa for siden:
Når du står inne i endre signatur, så har du ei heil rad med diverse teikn rett over boksa du skriv i, til dømes Bold, Itallic, Understreking etc. Der er også eit merke med ei jordklode og eit liggande åttetal. Klikk på den. Der kan du legge inn linken.
Trj sa for siden:
He he... Man lærer så lenge man (har) lever !:D
Igjen takk !
Furine sa for siden:
Berre hyggeleg :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.