< Tilbake til oversikten

Jeg er avhengig!

Albertine sa for siden:

Her sitter jeg da, og klikker på "nye innlegg". Igjen og igjen. Kaster meg over et hvert nytt innlegg, men prøver febrilsk å ikke svare. Akkurat nå suger jeg til meg det jeg kan av info fra forumet, og kjenner at jeg blir litt småhysterisk når det ikke kommer noe særlig på en liten stund...
:eek:Jeg er avhengig!

Mila sa for siden:

Øhh.. DU OG?? trodde jeg var alene jeg:p :p

mofe sa for siden:

Jeg også!

Og noen ganger tenker jeg at det er fint og koselig og sånn. Men egentlig, hvis jeg skal være helt ærlig - så bruker jeg altfor altfor mye tid her.

Helt sinnsykt egentlig. :p

(se - jeg var jo tilogmed den første som svarte på denne tråden!) :o :eek:

Mila sa for siden:

Det var du ikke deeet:D

boble sa for siden:

Jeg har jo ikke vært med så lenge,og er vel en outsider her,men jeg blir så utrolig
engasjert og motivert av og henge rundt her!!:D

Hadde aldri skrevet et innlegg på nettet noensinne før jeg kom hit, bare vært "leser",
så dette er nytt og nyttig for meg.
Jeg har lært en hel haug her inne. Hadde et lenger foredrag om kunstig søtning i lunsjen på jobb i dag,og mine kjære arbeidskollegaer(og jeg litt) ble lettere målløse av all informasjonen.
Har visst fått med meg utrolig mye!

JEG TAKKER DERE ALLE !!!!!

Mila sa for siden:

Hææ?

Mulig jeg er trett, mulig ikke hjernen min henger heeeelt med, men hææ? Hva mener du??:confused: :p :p

Albertine sa for siden:

Tok du ikke den, Mila? :p

Jeg klikker og klikker på nye innlegg.....;)

Mila sa for siden:

Hihi, nei tok an ikke .... er syyyk vettu!!:p

Aline sa for siden:

me too .... klikk-klikk

magdalena sa for siden:

Jeg må innrømme at jeg er blitt mer aktiv og mer hektet jeg også.Men det gir så mye motivasjon å være her!;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.