Jeg har de 2 siste dagene for mye proteiner i forhold til fett, hva er det egentlig som skjer da?
Jeg har lest at for mye protein bare går rett igjennom, men har også lest at det er de som mener det ikke gjør det..
Men hva skjer elles, kan jeg komme ut av ketose pga det? Oppgang? stopp i nedgang? hva er følgene av det?
Jeg skal forsøke å fikse det idag, så jeg kommer i riktig spor igjen, men det forsøkte jeg igår også, å så hadde vi ferske reker til kveldsmat, å da fløy jeg opp igjen....jeg kunne jo kun spise rekene ikke loffen...
hørt det ikke er bra for nyrene med for mye proteiner men tviler på du har spist så mye, og 2 dager skader vel ikke.. Tror ikke du skal legge på deg av det i alle fall.. :)
Noen blir faktisk også mer sultne, jo mer protein de spiser. :p Merker selv at jeg er helt avhengig av fett for metthet; magert kjøtt kan jeg spise "hele dagen" uten å få nok.
Om man spiser fettholdig kjøtt eller fisk får man som regel riktig fettprosent om man bare steker det i smør. Ellers, ved magert kjøtt, må du tilsette mer saus, avokado etc.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.