< Tilbake til oversikten

Trening via Pc

Rime sa for siden:

"Spillet" jeg har heter Yourself!Fitness, jeg fikk det bare ved en tilfeldighet av en venn. Så jeg er ikke sikker på hvor man kan få tak i det i Norge. Men jeg er sikker på at ved et par tastetrykk på nettet finner man det kjapt.
Muskat nevnte noe om dance dance revolution, det har jeg kjempelyst å prøve, men jeg har ikke hørt at det kommer til PC, bare til playstation.. Correct me if i'm wrong..

Jeg kan anbefale de som ikke er fan av treningsstudio osv til å prøve Yourself!Fitness.. tro det eller ei, min 10 min lange treningsstund i går har gitt med en heller snodig gange i dag :eek:

Daizy sa for siden:

Oj, her svarte du på det jeg spurte om gitt... ;) Får søke litt rundt på nettet og se om jeg finner dette spillet :)

Daizy sa for siden:

Søkte litt på nettet, dette er beskrivelsen av Yourself Fitness:

Make a Promise to yourself today and begin a commitment to your health for life with Yourself!Fitness. Maya, the Yourself!Fitness personal trainer, will help you choose your health and fitness goals and then she will work with you to achieve them. Maya will guide you through workouts featuring Aerobics, Pilates, Strength Training Technique, Yoga, Guided Meditation and Relaxation exercises giving you step-by-step coaching from warm-up to cool-down.

Fant den både som xbox og pc-spill :)
laster ned :D

Takk for tipset, Mire

Tjoho sa for siden:

Prøvd www.exerto.no ?

Der har de mange treningsfilmer du kan trene via pcen :-)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.