De dagene jeg ikke har mulighet til å komme meg på treningssenteret, så trener jeg gjerne hjemme. Har tredemølle i kjelleren, men det er mye gøyere å trene med kinect :) Flere her som har den?
Jeg trener med "spillet" Your Shape - Fitness Evolved. Igår ble det noe nytt jeg lastet ned til det, Bollywood Dance! Jeg hang greit med på øvelse delene, men så begynte de ordentlige "timene", og hjelpes for ett tempo! Jeg klarte ikke helt henge med...men morro var det :) Trener også cardio boxing på kinect...lastet ned en ny av den og igår, men fikk ikke testet den...holdt med Bollywood Dance da :)
Har Kinect, men har ikkje desse spela. noterer seg både zumba og cardio boxing Trur eg har Dance Central, har i alle fall dansa til eit eller anna, trur det var Lady Gaga.. Vi må flytte sofaen (i ei velfylt 50kvm leiligheit) for å få plass til å bruke spelet, så det er litt pes.:o
Vi har fått oss xbox og kinect etter jul. Moro!
Vi har også "Your Shape - Fitness Evolved" og Zumba kom i posten på mandag :)
Jeg er fascinert av hele konseptet, og får rørt meg mere enn jeg har gjort på lenge. Og det er gøy å trene med det.
Har blitt støl og hatt mye moro med bl.a. bowling også :ja:
Jeg kjøpte kinect i julegave til kjæresten :) Men vi har altfor liten plass i den studentleiligheten vi bor i nå, så får ikke brukt :P hehe... litt korttenkt av meg :P Men i juni er vi ferdig med studiene begge to, og da flytter vi nok inn i en leilighet hvor det er litt bedre plass ;) Bare synd den kinecten må støve ned et halv år først :P
Men kommer nok til å få glede av den :D og har store planer om å kjøpe noen treningsspill når vi har flyttet... Så moro å lese om hvilke spill som er tilgjengelige og hva dere synes om dem :)
Ja det tek litt plass, ein kan jo ikkje stå for nær tven heller. Takk for tips om spel! :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.