Når jeg veier meg, så veier jeg flere ganger, og får ganske ulik vekt. Det kan faktisk variere et par kg. Avhenger vel av hvor jeg plasserer føttene på vekta.
Men hvilke kg regner du som det rette?
Jeg har brukt det tyngste, men det er jo myyye mer fristende å bruke det laveste...:D
Min vekt viser alltid den tyngste vekten først, dersom jeg går på den med korte mellomrom. Jeg tar den tyngste vekten med i ticker-oppdateringen - så blir det ikke så nedtur neste gang jeg går på ;)
Hvis vekta di er så ustabil bør du sjekke at den står i vater. Den bør heller ikke stå på badet da lufta der blir for fuktig for elektronikken inni vekta.
Jeg ville kjøpt en ny vekt dersom den fremdeles er ustabil etter å ha blitt vatret opp og stilt på et tørt sted.
Håper alle som veier seg her husker at hvis vekta står på skjevt golv kan vekta slå ut feil. og sist men ikke minst vei dere om morgenen! du har masse vann i kroppen om kvelden, det er morgenvekta some er den optimale vekta di.
Når jeg kjøpte badevekt på Jernia tidligere i år, fikk jeg beskjed om at den kunne være følsom for gulv med varmekabler, og at den således burde stå på et rom uten varmekabler.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.