< Tilbake til oversikten

Cheddarost koster jo en formue, noe som kan erstatte den?

Kanskje sa for siden:

Skulle lage en form med kjøttdeig og egg og ost og osten skulle være cheddar. Men en bitteliten klump cheddar kostet 111 kroner !!

Så jeg brukte norvegia isteden jeg, og mosarella på toppen, for det skulle det være.

Hva er egentlig cheddar, finnes det noe annet man kan erstatte den med?

Jabba sa for siden:

Det er ikke kiloprisen du har sett på??

Kanskje sa for siden:

Hehe håper det ! Var på coop extra. Mener den lille biten kostet 111 kroner. Stod med stor skrift på den digitale prisviseren.

Huldr sa for siden:

Cheddar pleier å koste rundt 110 pr kilo, ja :)

Lissi80 sa for siden:

Men den lille klumpen veien jo ikke en kg... Så du betaler jo ikke 111,- for den....

Rin sa for siden:

Ja, jeg pleier å kjøpe sånn medium store stykker cheddar for 40-50 kroner på Meny, så dette høres temmelig drøyt ut. :cool:

Søtmoms... sa for siden:

Jeg er også stor fan av cheddar, lite tips, ta en harry-tur til sverige.
Der får du masse cheddar for pengene...:)

Imp sa for siden:

På Kiwi kostet den pakken jeg kjøpte 33 kr...ellers er det billigere i Sverige ja.

Jabba sa for siden:

Hvilke kjeder fører Cheddar i skiver?

Kanskje sa for siden:

Ok, da er det ikke såååå ille. Kikket først på Rema 1000 men der fant jeg ikke cheddar. men skal ta en kikk på Kiwi neste gang.

Søtmoms... sa for siden:

Er noe som heter ChedUp, det er skiver med cheddar og hver og en skive er pakket inn vær for seg, så utrolig lang holdbarhet på den. ca 6mnd.
Jeg kjøper dem som sagt i sverige koster ca 80 kr for en kilo.
siden vi må leve på masse kjøtt og fett, er turen absolutt vert å ta.
sparer sykt med penger på å handle bacon, karbonadedeig,svinekjøtt, biff osv.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.