< Tilbake til oversikten

Krydder fra Hindu og karber

Simpfan sa for siden:

Jeg har nå laget egen dressing som er kjempedigg. Den er laget av Seterrømme og Majones, så en haug med krydder. Det jeg da lurer på er:
Har et glass med:
Pommesfrites Krydder, Paprika, Chilipowder meksikansk, fra Hindu.
Det står ikke noe om karber eller noe på de. Er det noe i de da? Legger inn på diett.no sin side hva jeg spiser, og lager oppsrifter der, får ikke brukt krydder der, for må legge inn de, men får ikke lagt inn noe der, så lenge jeg ikke har noen info om næringsinnhold. Hvordan finner jeg ut dette? Vanlig bordsalt har jeg inne der, det ligger der, det kan brukes, men hva med pepper, og hvitløk? Finner ikek info om disse krydderne heller.

arnakristin sa for siden:

Hei,
Litt klipp og lim fra: Til alle nybegynnere på lavkabo...

Erfaringsmessig så er ferdigblandede kryddermikser tilsatt sukker...
Så derfor har vi denne geniale tråden her på forumet: Hjemmelagede krydderbladinger

Simpfan sa for siden:

Takker for linker, men ingen av de krydderene jeg har står der. Bare fra blackboy og santa maria. den eneste blandingen jeg har er det pomemsfrites krydderet, forrresten er det krydderet jeg har, bare rent papirkapulver, hvitløkspulver og chilipulver. Da skulle ikke disse være noen farlige på karber? laget egen kryddermix med taco krydder, da brukte jeg også disse. Skal vel ikke være sukker i de krydrene som bare heter paprika, hvitløk, svart pepper malt, chilipulver meksikans, og andre typer? Samme fra hvem som har de, som i dette tilfellet er Hindu.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.