< Tilbake til oversikten

Celulitter

Ada/80 sa for siden:

Hei folkens!

Er det bare et synsbedrag, eller kan det stemme at jeg har fått mye mindre celulitter etter jeg begynte på dette opplegget?? :D (har bare holdt på siden 6 januar)

Jeg fikk mine første celulitter tidlig mens jeg fortsatt var veldig slank, så for meg har det ikke hatt noen klar sammenheng med overvekt. :o

Er det andre enn meg som har erfart dette??:confused: Satser på det, sånn at jeg kan slå meg til ro med at det ikke bare er synsbedrag:D

Ada/80 sa for siden:

Hmm...33 har vært inne og lest men ingen kommentar...da er det kanskje synsbedrag da:o Trodde kanskje det var en magisk bieffekt ved lavkarbo:D

Val sa for siden:

Jeg hadde det samme når jeg spiste ketolysevennlig i fjor, men fant raskt ut at det var fordi jeg kombinerte maten med mye vann. Etter hva jeg har forstått hydreres kroppen og "gropene" blir ikke så store og tydlige.

Ada/80 sa for siden:

Takk for link! Da slår jeg meg til ro med at det ikke bare er i mitt eget hode:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.