< Tilbake til oversikten

Store magesmerter av proteinbrød

malleleo sa for siden:

jeg hadde i b.l.a fiberhusk. Kan d svelle i magen?

Jeg hadde 6 timer med toppen av ei rie! Fy flate d var så smertefullt! lå på legekontoret i 2 timer, mens personalet måtte ta minstedatra mi, svetta som en gris, og var helt kvalm av smerter. Smertene var i øvre mageregionen, og ettersom timene gikk så kom jeg fram til at noe i magen må ha svella for magesekken virka helt sprengt, men ingenting ville ut. Etter 4 timer stakk jeg 2 fingre i halsen og spydde d jeg klarte, d ble bittelitt bedre, men klarte fortsatt ikke å stå i mer enn 10 sek i slengen, ei heller snakke. kl 19 kan jeg sitte opp og prate, men kan ikke ha trykk elr stå særlig lenge.. fy flate d var så vondt:mad::mad: nære nippet sykehusinnleggelse. jeg måtte trygle legen min om å vente til i kveld.

så da lurer jeg på om sånn brøderstatning kan gjøre sånn med en? Jeg har ikke spist noe særlig av d før, men i dag var d såå godt med 3 bittesmå skiver med salami, majones, og agurk.

bestemt meg for å øke kbh nivået litt etter dette faktisk.. så skremt ble jeg:o:(

ei venninne som tipset om at d hørtes ut som gallesteinsanfall? flere på ketolyse som har opplev d?

IKJ sa for siden:

Oj! Det var da voldsomt! Aner ikke hva det kan være... Hva sa legen da? Hva har de tenkt å gjøre på sykehuset?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.