< Tilbake til oversikten

rykte og kraft

magdalena sa for siden:

Lurer på hvorfor i all verden jeg har falt ned 14 hakk på kraft siden i går,jeg:confused: ..Hadde 20 i går,og i dag kan jeg bare gi 6. Ikke fått noe negative poeng heller..

Aline sa for siden:

ingen fare det er bare reglene som er endret ;)
vi har alle falt i kraft :)

magdalena sa for siden:

Ah...?Jeg har ikke lest gjennom alle innleggene siden jeg var her sist:o Men betyr det at,den kraften på 6,kommer av 2 poeng for året jeg har vært her,og resten av ryktesummen min?Har jo ikke 1000 innlegg så...

blomkarse sa for siden:

Betyr kraft at man kan gi ekstra poeng hvis man vil?? Skjønner ikke dette helt jeg?..:rolleyes:

magdalena sa for siden:

Kraft er så og så mange ryktepoeng du kan gi til andre.

HP sa for siden:

Kraft er hvor mange poeng du gir ;)

Du gir 1 poeng - magdalena 6 poeng :)

Kommentaren kan ikke verdsettes! :snill:

Aline sa for siden:

enig! kommentaren betyr så mye mer enn poengene!! :)

magdalena sa for siden:

:ja: men det er ikke alltid jeg får kommentar,så det er ikke alltid jeg gir heller.Men det er kjempekos å lese kommentarene:rodme:

Summer sa for siden:

Tenk på meg da, som falt i fra 76 til 26..:eek: det var et fall det! :D
Men absolutt på sin plass, summene var blitt veldig høy etterhvert...;)

Jeg synes ryktesystemet er veldig koselig. Det er godt å både gi og få tilbakemeldinger på det en skriver. :)

magdalena sa for siden:

Joda,Lise,det var et heftig fall det:stuart: Var bare jeg som ikke leste alle de nye innleggene før jeg begynte å spørre og lure.:o

Mila sa for siden:

Helt enig med Lise! kjempekos med tilbakemeding:)

blomkarse sa for siden:

OK...
Så hvis man ønsker å ha ett flott rykte så bør man apellere til de medlemmene som har mye kraft:confused:..

magdalena sa for siden:

Kraften øker jo for hvor lenge du har vært med i forumet,hvor mange ryktepoeng du har,og per 1000 innlegg.Kan hende jeg blander nå fra de gamle reglene, det er blitt "strengere",men synes det er helt greit det.:D Hvis du bare skal appelere til de med mye kraft,er du for opphengt i det altså..Alle monner drar,vet du,og poenget er vel at hvis en liker eller ikke liker et av innleggene dine,gir man ut ryktepoeng..Altså,en måte for å vise at du blir verdsatt...:)

ekke noe flink å forklare altså..:rolleyes:

blomkarse sa for siden:

Neida.. :) Er egentlig ikke så opphengt, bare litt ivrig på å finne ut av hvordan ting fungerer her på forumet. Mye å sette seg inn i skjønner du.. :eek: Men jeg er lærevillig og kommer nok til å bli fast inventar en lang stund:D:D..

magdalena sa for siden:

Flott,at du blir her med oss!:klem:

Fedonisten sa for siden:

hvisker forsiktig
[font=Verdana][/font]
kan vi gå tilbake til at vi bare trenger å gi rykte til 5 personer før vi kan gi til den samme igjen?
[font=Verdana][/font]
smyger meg ut igjen - usett

Summer sa for siden:

... det er ikke farlig å spre rykte altså! (:eek: ) hvisker tilbake

Fedonisten sa for siden:

vet jo det da - men det kan jo stoppe opp også..... ;)

Anne sa for siden:

Jomen...det hender det blir litt urettferdig da....Det er jo noen som alltid klarer å spre så mye positivitet og glede. Noen som er utømmelige, og øser og øser.....

Albertine sa for siden:

Jeg er ikke flink til å dele ut.... Men skal bli bedre!

Nille sa for siden:

Glemmer det ofte jeg, - og når jeg endelig kommer på deg igjen, - så må jeg vente med å gi akkurat den jeg VIL gi, - også glemmer jeg det igjen !! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.