< Tilbake til oversikten

Rumpe og lår …

Tiformye! sa for siden:

Har til nå gått ned 8kg, har ikke så mye å ta av, men har rumpe og lår. meeen det som er problemet forsvinner jo ikke, trener også en del. ønsker å høre litt tips og erfaringer. er det dette som sist forsvinner? veldig demotiverende at det ikke skjer noe i det området..

Nerthus sa for siden:

Da jeg slanket med på lavkalori-pulver forsvant ALT... inkludert rumpe. Nå på lavkarbo har jeg både rumpe og lår - og jeg tror det må være muskler... ;) Så jeg har endret syn på rumpa og lårene mine - de er kjempefine og runde og sterke - og gjør nytta si :)

lillemeg88 sa for siden:

trener du noe? uheldigvis er det jo ikke noe som heter punkttrening/forbrenning :/ men en gåtur om morgningen på 30-60 minutter kan for noen gjøre underverker?! ellers er styrketrening genialt! jo mer muskler = høyere forbrenning! hvis du trener på et treningssenter, kan du kanskje få en veileder der til å sette opp et styrkeprogram for eksempel? da kan du jo fortelle om hvilke "problemområder" du ønsker å bli kvitt, kanskje de vet om noen øvelser som fungerer bedre enn andre?

Tittit sa for siden:

å trene bort evt ridebukselår går ikke,heller ikke slanke bort.
men har du vanlig rompe og lår vil det bli mindre med tiden.
men husk..alle vil ha J.lo rumpe og lår.
gled deg over det.
jeg har oxo det,måtte fjerne ridebukselårene mine for å kunne kjøpe bukser som passet.
nå er jeg jevnt over kraftig hehe

Tiformye! sa for siden:

jeg trener en del, mulig det er dette med tid og tålmodighet som må til..

Tiformye! sa for siden:

fjerne som i å operere? jo da rompe og lår synes jeg er pent det, når de er j-lo:)

Tittit sa for siden:

ja jeg måtte fettsuge dessverre:(
ikke noe ok,men er fornøyd med det.
det viktigste var at jeg for engangs skyld kunne kjøpe bukser som passet.

Greddy sa for siden:

wtf... ingen skam å ha "childbearing hips"! Det er bare fint :)

Tittit sa for siden:

ja jlo rumpe og hofter er fint det.
men om du er så stor over hoftene iforhold til livvidde og du ikke får kjøpt bukser som passer er det ikke morro.
men ordentlig pæreform er flott.
jeg refererer til STOR forskjell

HappyMe sa for siden:

Opplever det samme selv. Er i utgangspunktet fornøyd med overkroppen min, men opplever å miste vekt her mens rumpe/lår forblir det samme. Forventer at en kanskje mister det mer etterhvert.
Nå skal det sies at magefettet er det farligste, og former jo bare er pent :-)

Tiformye! sa for siden:

Jeg synes det er topp med alle tilbakemeldinger dere gir, synes det hjelper å høre synspunkt og meninger. ofte blir en jo litt låst i sitt eget selvbilde. Når det er sagt er vell dette kanskje den vanskligeste delen av kroppen å bli kvitt å stramme opp. at det er litt str på rumpe og lår kan vell aksepteres bare det er stramt og ikke dingler. dvs.. jeg har litt av jobb å gjøre!! :)

ada-emilie sa for siden:

Noen er nok slik at de må bli nærmest magre for å få vekk alt. Noen legger på seg på de rette stedene, som det kalles, andre på magen og andre såkalte feil steder eller jevnt over. Vi er alle forskjellige sånn. En skikkelig rompe er egentlig skikkelig flott. Det er bare idealene som ikke tillater mer enn de magre. Hva er ens egen mening? Det er det viktigste. Jeg liker best å være skinny, selv om de rundt meg ikke synes det er så fint. Men det er min kropp. Om jeg hadde syntes det var stygt å være tynn ville jeg følt meg ille til mote om de sa de syntes jeg var for tynn, men når jeg liker det selv blåser jeg i det. Da jeg var lubben sekstenåring brast jeg sammen da det ble hentydet at jeg "ikke akkurat var så mager", men det var fordi jeg selv mistrivdes så veldig med å se slik ut. Det var og er liksom ikke meg. Det passer ikke den karakteren jeg vil vise meg å være.

e84 sa for siden:

Hva trener du da? :)

Tiformye! sa for siden:

jeg trener styrke,spinning og zumba :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.