Kanskje sa for siden:
Leste et sted at man kunne lage Heistad gele. Hvilke butikker selger dette, for jeg har ikke hørt om merket før.
og er det vanskelig å lage. har lyst på gele :-)
Kanskje sa for siden:
Leste et sted at man kunne lage Heistad gele. Hvilke butikker selger dette, for jeg har ikke hørt om merket før.
og er det vanskelig å lage. har lyst på gele :-)
Gerd sa for siden:
Heistad er utgått. Det er Eldorado som har overtatt de produktene. Du finner de på dagligvarebutikker med godt utvalg.
Kitsu sa for siden:
Og er jo nesten like enkelt å lage gelé selv av Fun Light og gelatin.
Tunrida sa for siden:
Hva annet kan man bruke enn fun light? Aldri syns fun light har vært noe godt, smaker bare "syntetisk"..
Kitsu sa for siden:
Jeg har vel laget med lime og vann. Men da er det litt sånn på slump. Om du leter kan du kanskje finne Confecta sin gelé, den er søtet med sucralose. Er sånn pulver det og.
Charlott sa for siden:
Eller lage saft selv på frosne bringebær med søtning :) DET er godt det!
Tunrida sa for siden:
Nomnom, jeg har masse bringebær i fryseren :D Menneh... Må bæra kokes da? :o Har aldri laget saft av noe som helst :p
Kanskje sa for siden:
Og eldorado sin er sukkerfri og godkjent på ketolyse?
funlight og gelanting ja , hvordan gjør man?:)
Charlott sa for siden:
Jeg lagde det sånn ca som dette :
Geleen
Framgangsmåte
Hvor mye gelatin en skal bruke står bak på pakka, i allefall gelatinpulveret :)
Jeg brukte èn del av dette sammen med krem og resten med rømme, philadelphiaost og krem - som i en ostekake. Lekkert!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.