Maylinn26 sa for siden:
Nå har jeg vært i ketose i 10 dager, å vekten går nedover:D Men, jeg er ALDRI sulten lengre, de siste dagene har jeg måtte spise kun for å få i meg fett og næring. Er dette noe andre erfarer også? Eller er det bare meg?
Maylinn26 sa for siden:
Nå har jeg vært i ketose i 10 dager, å vekten går nedover:D Men, jeg er ALDRI sulten lengre, de siste dagene har jeg måtte spise kun for å få i meg fett og næring. Er dette noe andre erfarer også? Eller er det bare meg?
Nerthus sa for siden:
det er BARE du ;) Neida, jeg er svært sjeldent sulten lengre jeg også... deilig følelse - men nå har jeg ingen unnskyldning for å småspise lengre hehe ;)
Kitsu sa for siden:
Hos meg går det i perioder. Har uker der jeg spiser ingenting omtrent, og så kommer det en med ulvehunger der ingenting metter.
Maylinn26 sa for siden:
Hehe, luring;)
Nei jeg føler NULL behov for å småspise, å det behovet følte jeg til støtt og stadig før.. Jeg har også blitt mye mye varmere.... Ligger over en halv grad i forhold til der jeg lå før... Men ja, er kjempe godt å slippe den sult følelsen..
Trj sa for siden:
Jeg tenkte litt på det i helga, dette med at jeg aldri er "sulten" lenger. Småspising eksisterer stort sett ikke. Jeg kom frem til at jo, jeg er sulten innimellom, men det føles på en helt annen måte enn på karbokjøret. Jeg føler meg tom i magen når det er lenge siden siste måltid, men aldri det altoppslukende suget som kunne grense til desperasjon. En helt ny fysisk følelse å kjenne på altså. Prøv å kjenn etter du óg ! :)
Rin sa for siden:
Ja, sånn har det blitt for meg også - jeg kan bli sulten, men uten blodsukkersving og sug/behov og sånn som liksom er en del av "normal" sultfølelse. Det er aldri krise når jeg merker at jeg er sulten, og det er herlig. :)
Ellers, i forhold til trådstarter - det med å miste sultfølelsen fullstendig er det aller sikreste tegnet jeg har på at kroppen har satt i gang ketosen. :p Pluss fryktelig tørr munn en stund. Det blir bedre etterhvert, men den første uka eier i alle fall ikke jeg matlyst. Stapper i meg noen ostebiter og kaffe med fløte eller kokosmelk og står det ut, til en litt mer normal sultfølelse vender tilbake senere. :cool:
Maylinn26 sa for siden:
Dette var et godt råd, å det er absolutt noe jeg skal tenke på! En ting som jeg faktisk har blitt jeg såret av de siste dagene er at enkelte mennesker snakker litt nedsettende til meg å får meg til å føle meg dum for at jeg spiser en del fett! Men jeg spiser aldri over 150 gram om dagen, å enkelte dager må jeg nesten tvinge det i meg... Men ja, jeg skal absolutt følge rådet ditt:)
Maylinn26 sa for siden:
Ja i dag har jeg tvunger i meg en halv avokado også lagde jeg hamburger uten brød til middag.. Å bare tanken på mat nå gjør meg nesten dårlig!!!
Trj sa for siden:
Spør dem om de vet hvor mye sukker de spiser.... :D
Maylinn26 sa for siden:
Ja ikke sant!!! Jeg la ut på facebooken min at jeg hadde spist en hamburger (uten brød) med masse ost... Da fikk jeg tilbake en kommentar der det sto, "alt med måte"... Ble nesten litt sur jeg..
Trj sa for siden:
Legg det ut her i stedet for på facebook... Her får du applaus ! :D
Maylinn26 sa for siden:
Så søtt sagt! Herlig kommentar!!!! Nå ble jeg glad igjen:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.