< Tilbake til oversikten

kan noen hjelp meg, raser ikke ned i vekt

kelly24 sa for siden:

Har gått en uke på ketolysekuren nå, og jeg har ikke rast ned i vekt som de fleste beskriver her. Jeg veier meg på morningen og da veier jeg 88,4kg. Så veier jeg meg midt på dagen igjen, og da står det plutselig 90kg??!! hvilken av de to stemmer mest? skal jeg forholde meg til morgenvekt eller skal det egentlig stå nesten det samme dersom man virkelig har gått ned i vekt?? Blir forvirret av dette.

Jeg har lagt dessert de siste dagene som består av: en ss kesam m/vaniljesmak, en ts Nora sultetøy(uten tilsatt sukker 16karb per 100g) og kremfløte ikke så mye, På toppen strø jeg litt kokosmasse.
Er den desserten tillatt på ketolysekuren? tror dere at det er denne desserten som hindrer min vekttap?

Gerd sa for siden:

For det første: det er svært få som "raser" ned i vekt.'
Og som det står i boka så bruker kroppen 1. uka til å forberede seg, vekttap fra uke 2/3 ( kort fortalt. Står mer utfyllende i boka), så lenge man følger reglene på kuren.

Så har jo det med hvor mye man skal ned i vekt.

Vei deg om morgenen etter toalettbesøk.

Den desserten kan du spare til du har gått ned i vekt, ja. Har faktisk ingenting på ketolyse å gjøre.
Bruk karbene til grønnsaker, så kroppen får vitaminer, mineraler og enzymer den trenger :ja:

kelly24 sa for siden:

Takk for raske svar Gerd:) Den deserten skal jeg glemme,, er bare så sugen etter noe søt.

Charlott sa for siden:

Om du klarer noen dager uten søtning og tar kromtablettene som er anbefalt på Ketolysekuren vil du snart slippe suget :)

Om du følger menyforslagene i boka vil du raskere komme inn i hva som er lov og ikke :)

Lykke til! :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.