Gogi sa for siden:
Hei!
Er det noen som vet hvor en kan kjøpe små former til å lage sjokolade i?
Gogi sa for siden:
Hei!
Er det noen som vet hvor en kan kjøpe små former til å lage sjokolade i?
j88 sa for siden:
Jeg hr kjøpt hjerte former på helsekost, og vanlig silikon former på en kjøkken butikk.
-Cilia- sa for siden:
Jeg har sett det på Obs, helsekost og noen plasser som selger cacas- produkter (f.eks. Jernia, noen kjøkkenbutikker). Personlig ville jeg nok ha funnet det billig på Ebay.
tkh sa for siden:
De formene som er fra Cacas (ser ut som isbitformer, men er til sjokolade), har de både hos Jernia og på Staples (tidl. Binders-). Kostet kr 129,- hos Jernia og kr 99,-hos Staples, eneste forskjellen var at utvalget av figurer var litt større hos Jernia.
Mellon sa for siden:
Bruker IKEA isbitformer jeg
Tiki sa for siden:
Ja, mye billigere for samme greia.
Didi sa for siden:
Man kan også bruke "stearinlysformer". - Sånne man setter stearinlys i hvis lysene er for tynne for lysestaken. De finnes i alle matbutikker. Ligger ved lys og servietter, og er kjempebillige!
Tasja sa for siden:
Enig, jeg har en søt en i rosa med blomsterfigurer. Anbefales, er billig og god ;)
Ferskenbeinet sa for siden:
jeg har litt forskjellig kjøpt på ikea og ebay for det meste. Så også at de hadde i silikon på clas ohlson i går.
lifejack sa for siden:
Også har jo Økosjokolade et lite utvalg:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.