såå irriterende da!! drev og eksperimenterte med noe rundstykke lignende greier i dag, også ble de faktisk veldig gode! men noterte jeg mengden av alt jeg hadde oppi da?? nei....:mad: typisk virrehodet mitt altså!!
hadde vært greit å vite karbe mengden i de også..jaja....
hehe, joda, ingrediensene skal jeg nok huske,men det var den mengden da, jeg er litt veldig sånn en dæsj av ditt og en skvett av datt, må bli flinkere der gitt:p
Er som jeg pleier å si; hukommelse er ett sjeldent dyr ;) Jeg leiter nå desperat etter ei oppskrift som jeg leste i går.. Men skreiv jeg den opp i går???? Neida... :rolleyes:
Endelig har jeg lært meg å bokmerke siden og legge den rett i en mappe merket med oppskrifter, så begrenser jeg i hvertfall febrilsk leting til den mappa:D
Jeg er jo skikkelig ræva på data da! Jeg har opera på min maskin, aner ikke om det har noe å si:D. Det har det antagelig.
I hvertfall så er det noen ikoner på venstre side av skjermen min, høyt oppe. Den øverste er en stjerne og når jeg trykker på den kommer alle bokmerkene opp. Det står "legg til" og jeg trykker på den.
(Jeg må ha den siden jeg vil legge til oppe da). Så kommer spørsmålet om hvor jeg vil legge den til og da kan du svare ny mappe (som du velger deg navn på) eller trykke frem en av de mappene du allerede har lagd. Eller bare svare ok, så ligger den under bokmerker.
Når du skal finne den igjen trykker du bare på den stjerna (eller hvor bokmerkene dine ligger) og enten finner frem mappa eller bare leser deg nedover siden til du finner oppskriften.
Å, nå skjønner jeg :). Du bruker den ordinære "Favoritter"funksjonen på maskinen. Jeg trodde det var en egen funksjon her inne på lavkarbo.no sine sider jeg...:o (Og du snakker om at du er dårlig på data - hva skal jeg si da?!? :rolleyes:).
Så flott at du skjønte det:D, selvtilliten min på data økte ett hakk nå:klem:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.