< Tilbake til oversikten

En liten rapport

Elmermor sa for siden:

En liten rapport. Nå er jeg godt inn i tredje uke med lavkarbo. Vekten viser minus en og en halv kilo. Det er frustrerende lite, men heldigvis har jeg fått bedre plass inne i klærne, så det går tydeligvis rette veien.:) Hadde noen dager der kroppen kjentes som den var av bly, men nå er jeg mye bedre opplagt. Det kjennes faktisk som energien har økt en smule. Sover godt og det er gull verdt. Sliter fortsatt med treg mage, håper den fettrike kosten vil hjelpe på det etter hvert.
Her jeg bor er det vakker natur og trimmulighetene er store, så det blir en times tur med min firbente turkamerat hver dag.:p

Har en klippefast tro på at positive tanker hjelper mot det meste. Ha en fin dag alle sammen.:):):)

TigerTove sa for siden:

Kan være en ide å ta fram målebåndet hvis vekta ikke er noe motiverende :) Deilig med positive mennesker!

Photobscura sa for siden:

Det er jo en halvkilo i uka i snitt, og helt fint! Du hadde sikkert ikke så mye vann i kroppen i utgangspunktet. Målebånd og klær er jo de beste indikatorene! Grattis! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.