Tunrida sa for siden:
Noen som har vært borti produkt fra Lush og kan fortelle om sin opplevelse?
Tunrida sa for siden:
Noen som har vært borti produkt fra Lush og kan fortelle om sin opplevelse?
vimsen85 sa for siden:
Jeg har kjøpt litt produkter fra lush og er ganske fornøyd med dem (spesielt body butteret buffy). Men jeg synes at mange lukter for mye. Jeg sliter litt med å være inne i lushbutikker på grunn av lukten. Men det er jo naturlige lukter. Bare litt mye for meg..
Furine sa for siden:
Einaste eg kan fortelle er at dei to gongane eg har vore inne i butikken, så har eg omtrent blitt overfalt av dei som jobba der, ååååh dette må du lukte på, åååh kjenn på dette! Litt VEL nærgåande for min smak. Butikken luktar godt, men noko intens, litt som damene der. ;) Det var vel ikkje akkurat så mykje til hjelp, sorry. :rolleyes:
senorita sa for siden:
Jeg handlet der forrige helg faktisk i Trondheim.. sånn fast shampoo og så handlet jeg krem :D deilig deilig!! :) Og nå har jeg bestilt masse fra nettbutikken også..
Jeg likte produktene godt egentlig.. :)
Gracella sa for siden:
Massasjebarene deres er bare heeeeerlige.:o
Synes huden blir litt "rar" av såpene, men noen av de er også bare helt toppers. I alle fal de med lime/sitron-lukt.
Badebombene er også deilige.
Shampo-såpene (de små runde) er også gode, synes jeg. Og så er de greie å ta med seg på flyet hvis man bare har håndbagasje.
arnakristin sa for siden:
Hei,
Ble kjent med lush produktene da jeg bodde i Canada i -97. Shampobarene er geniale å ha med seg på tur/ferie, ikke noe som renner ut i toalettmappa he, he…
Rin sa for siden:
Jeg bruker mest ansiktsskrubber og håndkremer fra Lush, og plukker gjerne med meg en dusjsåpe som lukter gløgg eller gress om jeg kommer over det. :cool: Den ene ansiktsvasken deres som inneholder tang, tror den heter Aqua Marina, er et vidunder for min røde og nuppete vinterhud-panne.
maynard sa for siden:
De fleste (alle? ) shampoene inneholder sls (vanlig skummestoff i de fleste shampoer/såper) Jeg reagerer ekstremt på det med kløende og flassende hodebunn. Nå har jeg sebboreisk eksem da. Ellers kan håret bli noe tørt av både de flytende shampoene og barene så anbefaller bruk av balsam. Håret blir kjempefint av shampoene er min erfaring :)
Såpene liker jeg godt, både de flytende og barene. Jeg bruker en flytende til kroppsvask og bar til håndvask. De lukter kjempegodt :)
Ansiktsmaskene elsker jeg, og bruker ofte å gi de bort i venninnegave og blir vel motatt!
Badebomber og dusjbomber har jeg ikke prøvd selv, men har gitt de bort, og de har også blitt godt motatt.
Leppeskrubben deres synes jeg er god, men leppepomadene liker jeg ikke, synes ikke de gir nokk fukt.
Parfymene i fast form liker jeg godt :)
Resten av produktene har jeg ikke prøvd.
lifejack sa for siden:
Gress???:eek::p
Rin sa for siden:
...Jepp! :p
lifejack sa for siden:
Hehe, men betyr det at man går rundt og lukter nyslått plen resten av dagen liksom?
Alm sa for siden:
Jeg ELSKER Lush. Av produkter å trekke frem som liker jeg godt og gjerne anbefaler:
Alle badebombene - spesielt alle med rosa farge
Såpen Rockstar
Turkish delight(kroppsskrubb)
Olive Branch dusjsåpe
Helping Hands Håndkrem
Dream Cream Bodylotion
Krukken med "foundation"(farge til å ha i hudkrem, for dekkende effekt)
Leppe skrubben - bubbeli etter eller annet(lukter tyggis)
Fair Trade Footlotion
LØP OG KJØP!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.