< Tilbake til oversikten

Øyenbryn, hjelp!!

Snorkfrøken__ sa for siden:

Hei.

Jeg vet at ikke dette er det riktige forumet for skjønnhetstips men jeg fyrer løs allikevel.

I dag skulle jeg prøve å trimme øyenbrynene mine for første gang. Men ups, jeg klippet litt for mye på et parti slik at det ble et lite hakk. Uff.

Dumt spm: Det partiet vokser vel ut igjen sant?

Spørsmålet høres sikkert helt teit ut men jeg trenger en bekreftelse.

Hehe.. Jeg må jo bare le.

senorita sa for siden:

burde det ja :P jeg syns ikke jeg gjør annet enn å nappe så.. vokser fort på meg i alle fall :P

Puh, da satser jeg på det;)

Vet at det er noen som vokser bort øyenbrynene og ikke får de tilbake, derfor jeg spør.
Det skal ikke alltid være enkelt å kjede seg på søndager:)

Kitsu sa for siden:

Vokser ut igjen ja. Og er vel til og med noen som opplever at hår vokser raskere på lavkarbo - ikke at jeg egentlig kan gå godt for det. XD Men ser jo at det håret jeg mistet (på hodet) i begynnelsen av kuren er på vei ut igjen, og kan virke som den svinebusten vokser raskere enn før. XD

langaard sa for siden:

Slapp av! det vokser ut igjen:) inntil videre får du vel bruke en øyebrynblyant :D

Hehe.. Jupp, det må litt reperasjon til her..hehe

Nerthus sa for siden:

Kjøp deg på vita et sånt sett med øyenbryns-"kniver", de er kjempeeffektive om du ikke orker å nappe.

Unn deg selv en første time til voks/napping av øyenbryn på en salong, da trenger du bare ta det som vokser ut igjen - og slipper å bekymre deg for å forme rett shapen selv :) Koster et par - tre hundre kroner vanligvis :)

Og ja det vokser ut igjen ;) Anbefaler også øyenbrynsblyant - det vil ikke vises om du bruker den med måte :)

Photobscura sa for siden:

Jeg har faktisk barbert av bryna en gang, og ja, de vokser ut igjen! :D

Hehe.. så søte dere er:)
Mange gode tips og trøst her. Satser på at "gropen" min vokser ut igjen:)

ada-emilie sa for siden:

Noen som kjenner til en person som er flink til å forme pene bryn og som kan bruke kniv i en salong i oslo som også er rimelig?

Tunrida sa for siden:

Jeg barberte øyenbrynene helt bort i flere år. Som resultat har jeg nå bittebitte litt hår der. Har liksom kun "starten" på bryna, og ellers ett hår her og ett hår der.
Det er ca to år siden jeg sluttet å barbere, så regner med det aldri kommer tilbake igjen.. Like greit, for jeg hadde uansett tatt bort mye :p

Photobscura sa for siden:

Jeg gjorde det bare en gang. Ble mye slit å tegne de på, og jeg gnir meg for mye i panna. :p Og om et bryn forsvant så jeg veeeeldig overraska ut. Heldigvis er jeg velsignet med tilnærmet perfekt forma bryn (skryte skryte), så jeg slipper å nappe dem.
Men venninna mi nappa i stykker sine i mange år, de kom helt ut igjen!

Tunrida sa for siden:

Jeg klarte å holde meg unna, men en del kompiser derimot.. Var ofte øyenbrynløs på byen, eller med veeeeeldig ujevne bryn.. Haha

langaard sa for siden:

He he! får vel tatovere på bryn da:)

lifejack sa for siden:

:lol: LOL (bokstavelig talt!)
Er visst ikke så mye som skal til for å underholde meg i disse sene nattetimer:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.