mofe sa for siden:
www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=269381
Skremmende!!!
mofe sa for siden:
www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=269381
Skremmende!!!
Muskat sa for siden:
Av og til lurer på om det er en slags Darwinisme. At det har blitt så mange mennesker på jorden, at noen må ryddes ut. Vi har bremset de fleste alminnelige dødsårsakene, og folk lever lenger og lenger, så nå må rasen tynnes på andre måter. De som faller fra i framtiden blir de som ikke har selvdisiplin nok til å kontrollere kosthold og mosjon, og de som ikke har selvfølelse nok til stå imot motepress og skjønnhetsidealer.
Det er riktig nok bare når jeg er veldig svartsynt at jeg tenker slik, men jeg blir litt svartsynt av at 6 år gamle jenter vil slanke seg. Hva i all VERDEN driver foreldrene med, som ikke kan lære jentene å bruke kroppene og fryde seg over hvor sterke og funksjonelle de er, i stedet for å henge seg opp i hvordan de ser ut!
Muskat - svartsynt
Albertine sa for siden:
MEN hvor alvorlig kan vi ta denne undersøkelsen? Hvis noen hadde spurt seksåringen i nabohuset om hun kunne tenkt seg å være tynnere, kan det godt være at hun hadde svart ja selv om hun aldri en gang har tenkt tanken selv. Et så direkte og ledende spørsmål kan da umulig bli tillagt så mye vekt? Nei, den der tar jeg med en klype salt.
mofe sa for siden:
Tar poenget ditt, Albertine.. Men det er jo en viss sannsynlighet at noe i undersøkelsen er rett - og bare DET er skremmende.
:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.