< Tilbake til oversikten

Nacho chips - Lavkarbo

Rs2-GTi sa for siden:

Jeg er utrolig glad i meksikansk mat, og utrolig mange ting smaker godt sammen med nacho chips. Ikke nødvendigvis fordi smaken av nacho chips er så viktig, men jeg liker den "crunchy" følelsen maten får av Nacho.

Så er spørsmålet; er det noen som vet om det finnes noen lavkarbo Nacho Chips å få kjøpt? Eventuellt om det finnes noen oppskrift som fungerer?

Jeg elsker å lage meg salsa, karbonadekjøttdeig og en topping, sammen med nachochips og lage dette i stekeovnen. Helt genialt måltid, men dog jeg skulle fått byttet ut de chipsene ...

LilleMill sa for siden:

Det smaker ikke akkurat som nachochips, men bacongull blir hvertfall litt crispy om den ikke blir liggende i mye væske fra kjøttdeigen :)

Kanutten sa for siden:

Kanskje du ikke trenger bytte ut chipsen??

Bare fjern den helt! Og server heller ostechips ved siden av. Gjerne av denne Jalapenoosten. :sikle:

knh sa for siden:

Osteskiver kan deles i den størrelsen du ønsker, og eventulet krydres :) Stek disse i ovnen eller mikro til de er sprø, et godt alternativ til nachos ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.