< Tilbake til oversikten

JAAAAH! Min første chin-up!

wollafruen sa for siden:

Herlig! I dag klarte jeg en chin-up (kroppsheving på stang) UTEN hjelp! Tok'n sjøl! :visemuskl

Så det så!!

...det var egentlig ikke noe mer jeg skulle si..hehe..ble bare så innmari fornøyd med at jeg fikk det til :rulleøyne

senorita sa for siden:

grattis!! jeg klarer i alle fall ikke det, om det så sto om livet, haha :P

Modezty sa for siden:

Så bra! Gratulerer!!

Jeg hadde heller ikke klart det, om det så stod om livet..... men kanskje en dag :)

silje21 sa for siden:

Grattis! Kjempebra!! selv gikk jeg på trening rett etter jobb idag, skal si jeg kjenner jeg er sliten, men veldig fornøyd med meg selv da hehe :D

Gracella sa for siden:

Gratulerer så mye!!!
Jeg klarer halvveis opp, og det er myyye mer enn de 5-10 cm jeg klarte da jeg begynte.
Så jeg skjønner hvor glad du er :)

Gracella sa for siden:

www.youtube.com/watch?v=mRznU6pzez0

Jeg fulgte dette programmet i nesten tre uker nå, og plutselig kunne jeg gjøre flere chin-ups!! Jeg holder på med fase 1, men skal over på fase to nå, siden jeg ser at jeg greier å dra meg opp uten problemer!! :)
Utrolig hvor fort jeg bygde styrke med bare noen minutters innsats annenhver dag!! :visemuskl

langaard sa for siden:

Deilig følelse det:ja::heia:

Qlio sa for siden:

Grattis!!!!

Eirik N R sa for siden:

Grattis! Har også nylig klart dette. Er en god følelse! :)

Yrla sa for siden:

Fy fillern, om/når jeg klarer det kommer jeg til å føle meg tøff:) Grattis!!

Gracella sa for siden:

Jeg skal vedde på at du også klarer dette hvis du gjennomfører et målrettet opplegg. Jeg ble helt overrasket over at jeg allerede var blitt så sterk at jeg kunne dra meg opp (med hodet helt over stangen) uten problemer!!
Jeg har gått og prøvd på dette i langt over ett år uten noen framgang (annet enn at jeg klarte å heise meg liiiiitt lenger opp etterhvert).

Og dette er en skikkelig tankevekker mhp at jeg holder på med en del "målløs" trening. Nå skal jeg virkelig sjekke ut en del øvelser slik at jeg får resultater :)

Kanutten sa for siden:

:heia: Fabelaktig!!!

Kanutten sa for siden:

DET må jeg si! :heia: Du er fabelaktig flink!!! Jeg klarer ikke mange centimeterene... :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.