Jeg fulgte dette programmet i nesten tre uker nå, og plutselig kunne jeg gjøre flere chin-ups!! Jeg holder på med fase 1, men skal over på fase to nå, siden jeg ser at jeg greier å dra meg opp uten problemer!! :) Utrolig hvor fort jeg bygde styrke med bare noen minutters innsats annenhver dag!! :visemuskl
Jeg skal vedde på at du også klarer dette hvis du gjennomfører et målrettet opplegg. Jeg ble helt overrasket over at jeg allerede var blitt så sterk at jeg kunne dra meg opp (med hodet helt over stangen) uten problemer!!
Jeg har gått og prøvd på dette i langt over ett år uten noen framgang (annet enn at jeg klarte å heise meg liiiiitt lenger opp etterhvert).
Og dette er en skikkelig tankevekker mhp at jeg holder på med en del "målløs" trening. Nå skal jeg virkelig sjekke ut en del øvelser slik at jeg får resultater :)
DET må jeg si! :heia: Du er fabelaktig flink!!! Jeg klarer ikke mange centimeterene... :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.