India sa for siden:
Hei,
noen som kan fortelle meg om man kan bruke eddik i salater? Har en veldig god eddik som jeg vil bruke, men tørr ikke før jeg vet....
India sa for siden:
Hei,
noen som kan fortelle meg om man kan bruke eddik i salater? Har en veldig god eddik som jeg vil bruke, men tørr ikke før jeg vet....
Lillemy71 sa for siden:
Hvilken type eddik er det da?? Litt vanskelig å svare uten å vite hvilken type/merke det er. Dersom eddiken din ikke er merket med næringsinnhold kan du jo bare google merket og se om det står noe på produsenten sin nettside.
Karbeinnholdet varierer etter hvilken type eddik det er - se her, kommer jo også ann på hvor mye du har tenkt å bruke. Går jo ann å unne seg bare litt av og til dersom du ligger lavt i antall kh per dag.
India sa for siden:
Tusen takk for svar :) Den listen var veldig grei. Min eddik er laget i i India og jeg aner ikke hvor mye sukker det kan være i den, men nå har jeg en liten peketråd :) Får bruke litt av den og se hva som skjer :D
ada-emilie sa for siden:
Noen som har smakt de med minst karbo? Risvinseddik og brun eddik? Hva brukes det til?
nellie sa for siden:
Risvinseddik brukes i sushiris hvertfall:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.