< Tilbake til oversikten

Hva er deres mening? (Carb Lovers Diet)

Tittit sa for siden:

utrolig hva folk forsker på for å motbevise ting.
hvorfor ikke bare høre på de som faktisk har erfaring.
det er historier de burde bruke som eksempler.
det som er kommet nå "Carb Lovers Diet" fungerer sikkert for noen,men etter det jeg kan lese betyr det at:
-mange små måltider (hvordan spise sunt da?)må ha med seg mang enn måltid når en skal ut på tur da.
-brå sulten
-trening er en del av dietten, ikke alle kan klare det, mange sliter med skader og alt for høy vekt
-hvordan bli mett av en halv tallerken grønt og noe kjøtt, ikke jeg iallefall.
-hvor mange klarer å leve på dette livet ut.
mat flere ganger om dagen og ganske mye trening.
hvordan få i seg alle måltidene om en jobber i en setting hvor du er med andre mennesker hele tiden.
f.eks jeg blir rett og slett utrolig sinna og sur når jeg blir sulten og på en sånn diett blir iallefall jeg brå sulten.

jeg har prøvd det ut og det fungerte ikke i lengden for meg.

www.nofima.no/mat/nyhet/2011/02/lavkarbo-lurt-eller-ikke

Snorkfroken76 sa for siden:

Uff, ingenting for meg iallefall! Klarer ikke la være å overspise om jeg spiser karbohydrater, så ingen sultekurer til meg takk! :D

Isbergan sa for siden:

Ingenting for meg heller. Jeg liker godt en livstil der jeg kan holde meg til 2-3 måltider hver dag samt spise kun når jeg er sulten. 5-6 måltider har jeg prøvd, men det funker ikke for meg. Lavkarbo funker supert, og vekta er på full fart nedover :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.