< Tilbake til oversikten

Februarstartere 2011 tråd

Mellon sa for siden:

Siden noen skrev seg på i fjorårets tråd, vil dere heller skrive her?

Vekta mi har ligget på 83-84 lenge nå, etter å ha sett 81- tallet i midten av januar, det var på generel lavkarbo, så dermed startet jeg på ketolyse for litt over en uke siden. Begynner så smått å kjenne virkning, selv om jeg ikke har gått noe ned, enda. Eller kanskje det begynner å skje noe nå, er litt mye på vekta- flere ganger til dagen:o Men må liksom bare sjekke om det skjer noe virkning etter at jeg endret- og det ser det ut til :D

Vil ned på ca 65 kg, får se når vi næremer oss hva som passer kroppen min best. Var 63 da vi giftet oss for snart 8 år siden, så kanskje ideel vekta mi nå, etter 3 unger er noe høyere enn det. Var veldig fornøyd med 63 :rolleyes:

IKJ sa for siden:

Den tråden i linken er en måle og veietråd;) vi har jo også en tråd for januar og februar i år, en for februar i fjor( fått nytt navn for å ungå forvirring) og en for desember og januar, så for oss som begynte i januar har vi altså to tråder å forholde oss til pluss to måle/vekt tråder. Det kan jo bli litt i overkant å holde styr på, så forstår godt om du ønsker en for februarstartere;) De som vil være med må jo bare slenge seg på! Bra initiativ! ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.