< Tilbake til oversikten

Hvordan slette konto?

Kinkygirl sa for siden:

Hei, har gått i 14 dager på ketolysekuren men gått opp 200gram...Dette er ikke noe for meg og ønsker å slette min konto her inne, men finner ingen innstilling for dette. Hvordan gjør jeg det?

arnakristin sa for siden:

Hei,
Det er vel litt tidlig å dømme ketolysekuren nord og ned etter 2 uker, kroppen trenger gjerne opp til fire uker for å gå fra å fyre med kh til fettforbrenning. Ikke alle raser ned i vekt de første ukene heller, det bare virker sånn.
Når det er sagt så er det ikke alle som trives med ketogene dietter men man går jo også ned i vekt og får ikke minst de samme helsemessige gevinstene på generell lavkarbo, har du vurdert noen av de andre retningene.

Til dere med treg start
Til alle nybegynnere på lavkarbo…

Kinkygirl sa for siden:

Har bare 10 kg å ta av, og gikk på lavkarbo før denne kuren også, og gikk ned ca 2-500gram pr uke. da jeg opplevde stagnasjon tenkte jeg å ta de siste kg ved et ketogent kosthold. Kom i ketose etter fem dager men har istedenfor å ta av , gått opp 400 gram fra jeg startet, og det bekymrer meg. I redsel for å gå opp enda mer tørr jeg ikke fortsette på denne kuren..Jeg skeiet ut hver lørdag på den andre kuren for ikke å gi opp så fort og det fungerte fint, helt til jjeg stagnerte.Men at jeg skulle GÅ OPP i vekt på denne ketolyse kuren hadde jeg ikke regnet med..Tenkte derfor å gå tilbake til vanlig lavkarbo for å iallefall ikke gå opp.

Gerd sa for siden:

Du kan jo være her når du er på vanlig lavkarbo også :D ;)

Mysticgirl sa for siden:

Jeg og har sluttet på denne kuren , og begynt på Grete Roede igjen , da jeg økte 3 kg på 14 dager.
Hører noen sier at man skal gi det litt tid, men jeg tørr altså heller ikke å bare øke mer og mer i vekt :)
Lykke itl videre du og :)

Cassiopeia sa for siden:

OK. Man kan være her uavhengig av lavkarbofilosofi, men kanskje burde mod/admin svare på spørsmålet likevel?

(Når det er sagt, så håper jeg jo at TS blir her, likevel.)

Gerd sa for siden:

Viss man ønsker å slette konto må man sende en PM til adm.: HP
:ja:

Georgine sa for siden:

Og dersom man ikke vil vanke her inne lenger så kan man og bare logge av og ikke logge inn igjen. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.