ja, det lurer jeg på etter å ha hatt besøk av ei venninne. Hun mener at daglig inntak av omega 3 ikke var bra eller naturlig for oss. Dette var noe hun hadde fått opplyst av en hudlege som driver privat praksis i Oslo, men hun kunne ikke forklare noe mer om hvorfor det ikke var bra med dalig inntak..
Hva mener dere? Er det bare positivt? Eller kan det også ha noen negative sider?:confused:
Hun sa forøvrig også at den inneholdt ca 100 kcal pr kapsel:confused: og at det ikke ble anbefalt på GR eller hvis man skulle gå ned i vekt. Litt ulikt det synet lavkarbo-folket har kan man si;).
En ting er i hvert fall sikkert, og det er at noen ikke har greid å holde orden på nuller og kommaer i den kaloriregnskapet. En kapsel inneholder 10 kcal.
Må ha det inn med teskje jeg..at det er ustabilt ved høye temperaturer, men altså tar man kapsler og når de kommer ned i magen så er det vel en jevn, så og si fast temp nedi der:o? Skjønte nok ikke helt når det kan harskne jeg:o
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.