Jabba sa for siden:
Denne boken er visst veldig populær ! Er det noen her inne som har prøvd noen av oppskriftene? spesielt noen av dessertene ser utrolig gode ut.....:D
Jabba sa for siden:
Denne boken er visst veldig populær ! Er det noen her inne som har prøvd noen av oppskriftene? spesielt noen av dessertene ser utrolig gode ut.....:D
Vibeke-67 sa for siden:
Henger meg på her, anbefales den å kjøpe?
HappyMe sa for siden:
Ah, dette er min absolutte favorittbok!!! Det er enkle og folkelige oppskrifter, uten altfor ambisiøst preg. Kjempegodt alt sammen, og en god blanding av ulike frokoster, middager, desserter/snacks og tilbehør som erstatning for ris/poteter/pasta.En stund jeg gikk med boken konstant under armen, for å finne nye ideer til middager :-P
Anbefales!!:D
Modezty sa for siden:
Jeg har også kjøpt boka! Har bare laget musliblandingen hittil (og jeg tok 1/3 del i blenderen) - men oppskriftene virker ok, og jeg gleder meg til å ta den mer i bruk :)
HappyMe sa for siden:
Min favoritt er en ingefærsaus, som jeg ogå skrev opp her i forumet. forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=40291
Ellers var også pannacottaen skrevet i boken helt nydelig! Det samme gjaldt forsåvidt brokkoligratengen. Greit, klarer ikke å velge en ren favoritt:confused::D
Modezty sa for siden:
Glemte å skrive i forrige innlegg: det jeg synes er det beste med boka er at det er oppskrifter samlet på ett sted, med fristende bilder. Det gjør at iallefall jeg får lyst til å prøve noen - og ikke faller tilbake i matrutinene igjen.
biggo sa for siden:
Moccabrowniesen som står i boka var kjempe god!
ciamor sa for siden:
Vi har laget isen. NOM! Er helt hekta. Og samboer laget thaisuppen med kylling, veldig god!
Rosa99 sa for siden:
Bruker denne boken daglig. Har prøvd nesten alle oppskriftene, synes boken er lett lest og inspirende. Vell vært pengene
Bæstemor sa for siden:
Hei.
Har denne boka, og synes den er bra. Masse ideer..og masse spennende smaker. Vel verdt pengene.
villsvin sa for siden:
Så flott at så mange liker boka :) Jeg for min del kommer til å returnere den, ble veldig skuffet. Det er ikke oppgitt verken karber eller protein/fett under oppskriftene og jeg har ikke tid til å regne ut dette. Hvis noen har gjort arbeidet vil jeg gjerne ha kopi, så får jeg nytte av boka jeg også. Er veldig var for karber, og må ligge under 15 pr dag for å være i ketose.
Sunroad78 sa for siden:
Boka heiter "Frisk med lavkarbo" og generell lavkarbo ligg som regel mellom 30-120 gr kh pr dag, så om du går på ketolysekuren så er nok ikkje denne tilrettelagt for det. I tillegg står det i boka at menyane varierar mellom 30-50 gr kh pr dag ;)
Eg personleg er veldig fornøgd. Brukar boka kvar dag og oppskriftene er enkle og appetittlege ;) Kan virkeleg anbefale tomatsuppa, brokkoli/blomkål-gratengen, krabbekakene, innpakka fisk i folie og sikkert fleire :)
GKS sa for siden:
Jeg har bestill den men har ikke fått sett i den enda, siden jeg ikke er hjemme. Sambo sa den var kommet i posten. Skal en kjapp tur hjem i dag og da får jeg tatt en titt i den. Er spent på hva den har å by på! :rolleyes:;)
Vibeke-67 sa for siden:
Takk for tilbakemeldinger! Da skal jeg bestille boka og glede meg til den kommer :ja:
Hvis den baserer seg på generell lavkarbo er den jo perfekt for meg på vedlikehold som trenger en liten oppfrisking etter ammeperioden (hvor jeg har "fråtset" i karber og likevel gått ned ;))
Tirililltove sa for siden:
Bruker den hver dag, etterhvert med egen vri til det jeg liker best.
Er i ketolyse og det går helt bra med oppskriftene her, hvor mye grønnsaker du spiser bestemmer du jo selv.
Tunrida sa for siden:
Jeg fikk denne av kjæresten min i dag :D Gleder meg til å bruke den!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.